Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDålig kondition av p-piller?
You need to log in to create posts and topics.

Har någon av er hört att man kan få dålig eller sämre kondition av p-piller? Jag tror nämligen att jag har drabbats av det. Började med p-piller Cerazette måndagen v.24. Fr o m helgen v.25 började mina resultat bara blivit sämre och sämre.

Googlade fram

Bra sex kan störa nattsömnen!

Cerazette är inte p-piller utan minipiller.. de är inte lika kraftigt hormonsvajande som vanliga p-piller och mer skonsamma om man har blodproppar i släkten etc. Jag själv har ätit cerazette länge, under ca 3 år, och slutade med det för ett par månader se

Jag har aldrig hört talas om att man kan få sämre kondis av p-piller, men däremot så går ju vissa upp i vikt av dem och några få mår riktigt dåligt av p-piller och minipiller. Cerazette är ju ett minipiller. Om man mår allmänt dåligt av dem kanske det kan

Ja, det är ju väldigt individuellt, trots allt en del skumma grejer man äter (inte bara piller i och för sig, men ändå)...

Som alltid får man försöka lyssna på sig själv men inte för noga eller för sällan!

Kondom försämrar inte konditionen.

Kondomer luktar skitäckligt.. jag blir avtänd. Och man måste använda mängder med glidmedel för det blir så torrt och tråkigt. Blä.

"man".

undviker hormoner i alla former utom de kroppsegna.. upplevde mig tung och slö av p-piller!

Inte ska man väl ligga å lukta på en kondom heller.....