Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDålig kondition av p-piller?
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom p-piller sänker testosteronhalten och sexdriften (gäller väl fortfarande för generation 3-piller?), så skulle jag ju kunna tänka mig att det också finns ett samband mellan p-piller och vilken nivå av aggressivitet och "pannben" man kan uppbåda un

Då behöver jag inte p-piller.

Du kanske skulle bli uthärdlig med lite mer östrogen i kroppen, David.

Är det östrogen som ger de utslagen på mysmätaren?
I och för sig trodde jag att det var trevliga tjejer som gav de reaktionerna och inte östrogen i sig.

Jag tycker att du först och främst ska kontakta stället du fick pillrena av (ungdomsmottagning, barnmorska, gyn etc) om det är vanliga bi-effekter. Du kanske kan byta till något annat piller? Känns något fel så ska man inte "acceptera" det.

Det har ju k

David: Du är detta forums Björn Gustavsson, alltid rolig..... Vad hände med Björn Gustavsson, jo det blev för mycket för honom till slut, det kanske kan bli så när man ALLTID ska komma på någonting roligt att säga/skriva.... Lagom är bäst David.

Tack alla för era svar! 🙂

Ska ringa och höra mig för hos Mödravården. Ska ge pillrena en månads chans till - har då ätit i 3 mån. Om det då inte har vänt och jag tillslut springer i 6:30 tempo (istället för 5:30) kommer jag att byta!
Ska även kolla blo

Jag gillar Björn Gustavsson......keep on going strong !!!

Nu blev jag nyfiken!

Vad har hänt Björn Gustavsson?
Vilse? Utbänd? Våldtagen? Semester? utomlands....

Är nog bäst att skallerpressen håller koll!

Så vi vet, menar jag.

Björn Gustavsson blev trött och ställde in div. engagemang i sommar, tror jag. Det hade varit lite för mycket jobb, uppmärksamhet etc.