Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 15:14Eftersom p-piller sänker testosteronhalten och sexdriften (gäller väl fortfarande för generation 3-piller?), så skulle jag ju kunna tänka mig att det också finns ett samband mellan p-piller och vilken nivå av aggressivitet och "pannben" man kan uppbåda un
Eftersom p-piller sänker testosteronhalten och sexdriften (gäller väl fortfarande för generation 3-piller?), så skulle jag ju kunna tänka mig att det också finns ett samband mellan p-piller och vilken nivå av aggressivitet och "pannben" man kan uppbåda un
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 15:18Då behöver jag inte p-piller.
Då behöver jag inte p-piller.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 15:23Du kanske skulle bli uthärdlig med lite mer östrogen i kroppen, David.
Du kanske skulle bli uthärdlig med lite mer östrogen i kroppen, David.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 15:31Är det östrogen som ger de utslagen på mysmätaren?
I och för sig trodde jag att det var trevliga tjejer som gav de reaktionerna och inte östrogen i sig.
Är det östrogen som ger de utslagen på mysmätaren?
I och för sig trodde jag att det var trevliga tjejer som gav de reaktionerna och inte östrogen i sig.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 17:44Jag tycker att du först och främst ska kontakta stället du fick pillrena av (ungdomsmottagning, barnmorska, gyn etc) om det är vanliga bi-effekter. Du kanske kan byta till något annat piller? Känns något fel så ska man inte "acceptera" det.
Det har ju k
Jag tycker att du först och främst ska kontakta stället du fick pillrena av (ungdomsmottagning, barnmorska, gyn etc) om det är vanliga bi-effekter. Du kanske kan byta till något annat piller? Känns något fel så ska man inte "acceptera" det.
Det har ju k
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 17:49David: Du är detta forums Björn Gustavsson, alltid rolig..... Vad hände med Björn Gustavsson, jo det blev för mycket för honom till slut, det kanske kan bli så när man ALLTID ska komma på någonting roligt att säga/skriva.... Lagom är bäst David.
David: Du är detta forums Björn Gustavsson, alltid rolig..... Vad hände med Björn Gustavsson, jo det blev för mycket för honom till slut, det kanske kan bli så när man ALLTID ska komma på någonting roligt att säga/skriva.... Lagom är bäst David.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 21:51Tack alla för era svar! 🙂
Ska ringa och höra mig för hos Mödravården. Ska ge pillrena en månads chans till - har då ätit i 3 mån. Om det då inte har vänt och jag tillslut springer i 6:30 tempo (istället för 5:30) kommer jag att byta!
Ska även kolla blo
Tack alla för era svar! 🙂
Ska ringa och höra mig för hos Mödravården. Ska ge pillrena en månads chans till - har då ätit i 3 mån. Om det då inte har vänt och jag tillslut springer i 6:30 tempo (istället för 5:30) kommer jag att byta!
Ska även kolla blo
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 22:50Jag gillar Björn Gustavsson......keep on going strong !!!
Jag gillar Björn Gustavsson......keep on going strong !!!
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 02:03Nu blev jag nyfiken!
Vad har hänt Björn Gustavsson?
Vilse? Utbänd? Våldtagen? Semester? utomlands....Är nog bäst att skallerpressen håller koll!
Så vi vet, menar jag.
Nu blev jag nyfiken!
Vad har hänt Björn Gustavsson?
Vilse? Utbänd? Våldtagen? Semester? utomlands....
Är nog bäst att skallerpressen håller koll!
Så vi vet, menar jag.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 09:38Björn Gustavsson blev trött och ställde in div. engagemang i sommar, tror jag. Det hade varit lite för mycket jobb, uppmärksamhet etc.
Björn Gustavsson blev trött och ställde in div. engagemang i sommar, tror jag. Det hade varit lite för mycket jobb, uppmärksamhet etc.