Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 20:12Ja, det verkar finnas sådana här.
Ja, det verkar finnas sådana här.
Quote from Fredric Lagerström on 5 September 2012, 20:25Själv är jag en 🙂 gubbe
Själv är jag en 🙂 gubbe
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 03:06Funbeats genom tidernas största twilight-citat måste vara Erik Boges:
"Livet är inte Svart eller Vitt!
Fast vissa har svårt när någon har en annan åsikt."😀 Det är ju absurt störtroligt! Kämpa på med de likasinnade Erik.
Funbeats genom tidernas största twilight-citat måste vara Erik Boges:
"Livet är inte Svart eller Vitt!
Fast vissa har svårt när någon har en annan åsikt."
😀 Det är ju absurt störtroligt! Kämpa på med de likasinnade Erik.
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 13:54Tack K A!
Nu kanske man kan börja hänga här igen.
Dom som skriker på censur är ofta samma personer som inte tar sitt ansvar gällande yttrandefrihet.
/F
Tack K A!
Nu kanske man kan börja hänga här igen.
Dom som skriker på censur är ofta samma personer som inte tar sitt ansvar gällande yttrandefrihet.
/F
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 14:11KBT-gänget återvänder.
KBT-gänget återvänder.
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 15:49Den här tråden var värd genomläsning 🙂 Gör mig glad iaf. Många minnesvärda ord. 'Jogg är lika upphetsande som ett par tubsockor' Haha..
Det stämmer kanske, för jag provar ofta men rätt vad det är så är jag här igen. Trots David och tack vare, kanske?
Den här tråden var värd genomläsning 🙂 Gör mig glad iaf. Många minnesvärda ord. 'Jogg är lika upphetsande som ett par tubsockor' Haha..
Det stämmer kanske, för jag provar ofta men rätt vad det är så är jag här igen. Trots David och tack vare, kanske?
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 15:55Du kan hitta patienter här.
Du kan hitta patienter här.