Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 19:57Undrar hur många som suckar och slutar läsa trådar på Funbeat.
Bara för att endel har lekstuga.
Undrar hur många som suckar och slutar läsa trådar på Funbeat.
Bara för att endel har lekstuga.
Quote from Rasmus Olsson on 3 September 2012, 19:58Visa mig ett enda forum som inte spårar ut nån gång. Vi är bara människor som inte tar livet på 10000,47% allvar hela tiden.
Visa mig ett enda forum som inte spårar ut nån gång. Vi är bara människor som inte tar livet på 10000,47% allvar hela tiden.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 20:01Livet är inte Svart eller Vitt!
Fast vissa har svårt när någon har en annan åsikt.
Livet är inte Svart eller Vitt!
Fast vissa har svårt när någon har en annan åsikt.
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2012, 21:26Det håller jag inte med om!
Det håller jag inte med om!
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 15:19Det gör du visst!
Det gör du visst!
Quote from Elias Engqvist on 4 September 2012, 15:26Nu har jag det svårt!
Nu har jag det svårt!
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 13:06Jag tycker det är jättebra att den som vill kan filtrera, och den som inte vill slipper göra det.
Varför är det så många som blir upprörda, när det bara är att strunta i funktionen?
Alla glada, slutet gott? Jajjemen!
Jag tycker det är jättebra att den som vill kan filtrera, och den som inte vill slipper göra det.
Varför är det så många som blir upprörda, när det bara är att strunta i funktionen?
Alla glada, slutet gott? Jajjemen!
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 13:12Klarar man inte av att filtrera inlägg rent intellektuellt så ska man nog inte vara på forum. Fast denna tråden visar med all önskad tydlighet vissa folk&fäs bristande intellekt.
Klarar man inte av att filtrera inlägg rent intellektuellt så ska man nog inte vara på forum. Fast denna tråden visar med all önskad tydlighet vissa folk&fäs bristande intellekt.
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 13:14Jag gissar (!) att folk blev upprörda för att vissa personer nämndes vid namn som exempel på vem som skulle viljas filtrera bort.
Jag gissar (!) att folk blev upprörda för att vissa personer nämndes vid namn som exempel på vem som skulle viljas filtrera bort.
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 13:17Men det är alltid samma Surmuppar som har det jooooobbigt med andra.
De borde försöka hålla sig på hjulen och inte missa så många vändningar.
Men det är alltid samma Surmuppar som har det jooooobbigt med andra.
De borde försöka hålla sig på hjulen och inte missa så många vändningar.