Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:10Hmmm, konstig diskussion? Jenny, vilka är de här "Bruse" och "Fredrik" som du talar om?
Hmmm, konstig diskussion? Jenny, vilka är de här "Bruse" och "Fredrik" som du talar om?
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:19Ja, jag ser bara Jenny här som talar för sig själv!
Ja, jag ser bara Jenny här som talar för sig själv!
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:35Bruse: Är det nu vi ska föregå med gott exempel och förklara hur vi tolkade varandras inlägg? 😉
Jag ifrågasatte "vinsten" med en teknisk filtrering av inlägg (och anser fortfarande att det är inom ramarna för vad vi diskuterar i den här tråden - rätta m
Bruse: Är det nu vi ska föregå med gott exempel och förklara hur vi tolkade varandras inlägg? 😉
Jag ifrågasatte "vinsten" med en teknisk filtrering av inlägg (och anser fortfarande att det är inom ramarna för vad vi diskuterar i den här tråden - rätta m
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:38Mikael & Peter: ni kan ju filtrera bort mig också, så kommer allt att falla på plats! 😉
Mikael & Peter: ni kan ju filtrera bort mig också, så kommer allt att falla på plats! 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 14:45Hallå igen allihop, kul med lite känslor.
Jag har uppdaterat mitt chrome-plugin nu. Det är lite mer anpassningsbart. Man kan själv ställa in vem man vill filtrera. Och man kan filtrera flera samtidigt om man vill det.
Jag tycker, personligen, fortfarand
Hallå igen allihop, kul med lite känslor.
Jag har uppdaterat mitt chrome-plugin nu. Det är lite mer anpassningsbart. Man kan själv ställa in vem man vill filtrera. Och man kan filtrera flera samtidigt om man vill det.
Jag tycker, personligen, fortfarand
Quote from Rasmus Olsson on 3 September 2012, 14:52Erkänner, orkar inte läsa inlägg som är långa. Men Jenny, det var inte menat till ditt inlägg, utan bara ett svar att det redan utan filter är goddag-yxskaft-inlägg från vissa. Inte dig.
Är du med nu?
Erkänner, orkar inte läsa inlägg som är långa. Men Jenny, det var inte menat till ditt inlägg, utan bara ett svar att det redan utan filter är goddag-yxskaft-inlägg från vissa. Inte dig.
Är du med nu?
Quote from Bjarne Lewin on 3 September 2012, 14:56Det har även tidigare funnits ignorera-script här på bettan.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=902814
Jag använde själv aldrig det, men jag märkte hur stämningen i forumet förändrades.
Det har även tidigare funnits ignorera-script här på bettan.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=902814
Jag använde själv aldrig det, men jag märkte hur stämningen i forumet förändrades.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 15:02Ett tips är att flitrera bort sig själv. Då kan man skriva alla möjliga galenskaper utan att behöva gå i svaromål om dem.
Ett tips är att flitrera bort sig själv. Då kan man skriva alla möjliga galenskaper utan att behöva gå i svaromål om dem.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 15:28Bruse: Nu är jag med! (t+) 🙂
Bruse: Nu är jag med! (t+) 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 3 September 2012, 15:32(L)
(L)