Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu ryckte det i Petter N igen.

En gammal tråd, men nu finns funktionen som efterfrågas i 1a inlägget.
Åtminstone för de som använder Google Chrome
https://chrome.google.com/webstore/search/funbeat

Läs mer här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1253910#p1253990

===

Några borde fundera på var gränsen för mobbning går och hur man bör uppföra sig mot andra, främst de man inte gillar mest, för att inte vara väldigt osympatisk.

Fredrik, det bästa och kanske enda sättet att hjälpa andra att se effekterna av sitt beteende är att påpeka dels beteendet och följderna så som "jag" uppfattar det. Detta då i direkt och tydlig form.

Att be "några" att tänka efter vad de gör har absolut

Leif,
Då har du visat hur du tänker. Och vi har nog olika syn på vad som är sympatiskt.

Om en skolklass triumferar ut "Titta vad vi hittat på för att slippa ta del av den här klasskamraten" så tycker jag att de mobbar och uppför sig osympatiskt. Eller om

Jag kan tycka att inlägg som ändras i efterhand är betydligt värre än inlägget i sig.
Det tyder ju att man inte står för det som skrivits.

Sedan är det ren parodi när "någon" kopierar ett inlägg på ett annat forum och lägger upp det här som om det var "n

Jag är en av dem som tycker att Funbeat skulle kunna vara ännu trevligare om det fanns moderatorer. Jag har varit aktiv på många, många forum de senaste ca 15 åren och har sett många goda exempel på hur moderatorer kan bidra positivt till ett gott klimat

Håller med Fredrik N (om jag fattade rätt). Inläggen MOT en som anses skriva "fel saker" här på funbeat är nästan alltid mycket otrevligare än det ursprungliga inlägget. Om man inte gillar något kan man ju ignorera det. Eller bemöta vederbörande på ett po

+1 på Fredrik N. Dagisfasoner.

Ja visst har jag uttryckt min åsikt och jag gjorde det i avsikt att vara konstruktiv. Jag delade med mig min erfarenhet av vad som eventuellt kan få effekter. Jag utgick, kanske felaktigt, från att du vill bidra till en förändring. Min avsikt var inte att