Quote from Fredric Lagerström on 15 April 2009, 23:07Jo, men när den glada smileyn är gul i menyn så ser du ju i vilka trådar du skrivit.
Alla trådar med gula smileys: där har du skrivit.
Jo, men när den glada smileyn är gul i menyn så ser du ju i vilka trådar du skrivit.
Alla trådar med gula smileys: där har du skrivit.
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 23:19Nu gjorde du mig jätteglad....Micke backlöparen...:D:D:D:D
Ja visst ja.!...det här med ortsnamnet.!?....jaha i morgon kommer ju Aschberg å Fylking upp hit på sin promenad genom Sverige å det handlar om prostatacncer å jag tänker om jag bara hinner att kun
Nu gjorde du mig jätteglad....Micke backlöparen...:D:D:D:D
Ja visst ja.!...det här med ortsnamnet.!?....jaha i morgon kommer ju Aschberg å Fylking upp hit på sin promenad genom Sverige å det handlar om prostatacncer å jag tänker om jag bara hinner att kun
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 04:00Streaking:
BILD:http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00904/15s13-naken-510_jpg_904173l.jpg
Idag Naken-Janne, imorgon Naken-Kjell?
Streaking:
BILD:http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00904/15s13-naken-510_jpg_904173l.jpg
Idag Naken-Janne, imorgon Naken-Kjell?
Quote from Magnus Gelang on 16 April 2009, 09:03Jack: Vilka är de där 3 karlarna? Är det naken-Janne eller? Jag har aldrig sett farmen, så jag vet inte hur han ser ut. Vilka är då de andra 2 som inte är nakna på underdelen?
Jack: Vilka är de där 3 karlarna? Är det naken-Janne eller? Jag har aldrig sett farmen, så jag vet inte hur han ser ut. Vilka är då de andra 2 som inte är nakna på underdelen?
Quote from Fredric Lagerström on 16 April 2009, 09:05Jag tror mej känna igen Robert Aschberg till vänster. Vet inte vem den till höger är. Han är lik Aschberg iaf fast har han skägg nu?
Jag tror mej känna igen Robert Aschberg till vänster. Vet inte vem den till höger är. Han är lik Aschberg iaf fast har han skägg nu?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 09:09Fylking till höger.
Fylking till höger.
Quote from Magnus Gelang on 16 April 2009, 10:02Ja det är ju Aschberg,,,,,,,aha så den andra är Fylking, ok.
Ja det är ju Aschberg,,,,,,,aha så den andra är Fylking, ok.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 10:10Är det inte Roland i mitten?
Är det inte Roland i mitten?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 10:12//ah gula smileyn betyder alltså något...i listan..oh fan. den infon såg jag inget om någonstans. Thanx.///
//ah gula smileyn betyder alltså något...i listan..oh fan. den infon såg jag inget om någonstans. Thanx.///
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 10:33Haha - är vi fiender for life nu David?
Haha - är vi fiender for life nu David?