Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men Du, Sylvia! Jag vill ju föra communityn framåt! göra den bättre!

Tänk om olle kommit och bett om din åsikt innan han startade funbeat... "Men Du, Olle! Kan du inte föra dina träningsnoteringar i en pappersalmenacka istället...?"

(no hard feelings d

Även en trasig klocka går rätt två gånger om dagen 😀

Tack Anders!

Tycker du att diskussionen ledde till något förra gången? jag ser tex att det föreslogs att man skulle ha moderatorer och att folk skulle hålla sig mer till topic osv. men det fungerar ju uppenbarligen inte...

Så mitt önskemål kvarstår.

Tack Anders! Jag visste att jag kunde lita på Dig! 🙂

Roland, jag kan inte se att FB skulle bli bättre än det redan är, om den funktionen som Du önskar fanns. Jag gav Dig ett, relativt enkelt förklarat, tips. Nog borde det räcka med det? Läs igenom länk

Jag har idag pratat med den Ryska Ambassaden...ett ambassadråd men namn Victorij Tjernakovskij å fått veta att det finns flera olika former för att ta bort dom som man inte längre vill läsa om. Det kommer naturligtvis att kosta några extra rubel å så men

Jag är i princip emot censur men eftersom jag noterat att de som bara registrerat sig här på FunBeat men inte beskriver sig själva eller visar sin träning som regel heller inte har något vettigt att säga. Därför vore det bra om man kunde förhandsmarkera d

Enklast är att de som döljer sin träning eller inte rapporterar någon träning inte får göra några inlägg alls. När de sedan kommer upp i erforderliga 60 minuter träning per dag så får de börja skriva 🙂

.....och om inlägget istället kommer från en person som har en ovanligt lång beskrivning av sig själv och registrerar träning mer än 10 ggr per vecka, och dessutom nämner orten Månkarbo en gång om dagen, så borde den personens inlägg omgärdas av små blink

Jag antar att jag får ge mig snart men jag kan väl bemöta censur-frågan bara lite kort...

Jag vill alltså absoult inte censurera någon! jag vill bara att jag ska slippa se vissa inlägg. Det beror inte ens på att jag ogillar vissa personer (jag känner dom

ja det är väl skillnad på att ta bort /inte visa inlägg och att tex inte flagga för nya inlägg...alltså om man inte får besked om nya inlägg "där uppe" gjorda av vissa som skriver ointressanta inlägg enligt en själv kanske,..men låter ju lite konstigt på