Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

kanske man får räkna med om man måste använda någons nick i sitt exempel?

Roland, du kan försöka lägga upp dig som en ny användare med annat namn, annat kön och annan bild. Jag skulle dock inte sätta mycket pengar på att du lyckas lura David.

Är det inte David P och Tvillingarna i mitten av Nakenjanne där? 😉

Nä allvarligt, det är ju Ashberg och Fylking på promenad genom Sveriges sköna land för att samla in pengar till och öka medvetenheten om prostatacancer.

http://blogg.aftonbladet.se/2996

Det skiter sig ordentligt med att jaga ifatt Aschberg å Fylking. Cykelhelvetet punkade ca 5 km norr om Månkarbo så det blev en egen streak in till City istället.Å detta efter ett tandläkarbesök äfvenledes som kostade -635:- å så ska jag handla mat i M-Bo

Nu är det så att jag har lagt in i min browser att dölja alla inlägg av "Roland L" så jag fattar inget av den här diskussionen ...

Är det ett problem? isf kan du väl ta bort det filtret ur din browser?

Christer: Roland F skrev: "Är det ett problem? isf kan du väl ta bort det filtret ur din browser?"

Ser en framtid som förmedlare av info mellan olika användare som har blockerat varandra, jag kommer att få lägga ner cyklingen...

Ah, men då försvinner ju vitsen med filtret?!

Japp för om inte alla läser alla inlägg så har vi ju stora problem här på funbeat 😉

Igår på tunnelbanan så höll jag på att somna precis borta vid fridhemsplan - men som tur var så var det en funbeat:are där som gjorde mig uppmärksam på att det pågick en diskussion några sätesrader bort som det vore väldigt fräckt av mig att inte lyssna p