Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Blir det inte väldigt mycket "goddag-yxskaft"-diskussioner om man filtrerar bort vissa användare rent tekniskt? Vore det då inte bättre att markera hela tråden som ointressant om man nu inte står ut med (!) vissa människors inlägg eller helt enkelt resa s

Kan det bli mer goddag-yxskaft än nu?

Förstår inte vad du syftar på. Borde jag läsa om hela tråden från början, Bruse? 😉

Nej, somna om du.

Nej, läs bara Bruses kommentarer! (De brukar handla om längden på ett snöre) 😉

Fast jag har aldrig påstått hur långt ett snöre är, bara ställt frågan.

Ibland kan man nog behöva fundera över varför man egentligen upprörs och behöva backa tillbaka ett steg. Är det det som är skrivet, eller det man tror är skrivet? Man har makt över sig själv och väljer faktiskt hur man reagerar.

Sedan kan jag personligen

Skitkonstigt. För när jag skummade igenom tyckte jag att det handlade (i alla fall på slutet) om att filtrera eller inte filtrera bort kommentarer från en viss person. Måste ha missförstått allting. Ni kan ju bortse från detta då.

För övrigt var Fredrik J:s senaste inlägg ett ypperligt bra "svar" på Bruses kommentarer. Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Snacka om kryptiskt Jenny. Min kommentar var att du inte missat något. Ser inte kopplingen till vad Fredrik skrev till mitt svar till din fråga.