Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 12:53God morgon. Har du halvdag idag?
God morgon. Har du halvdag idag?
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 12:56Nej, bara slit o släp.
Nej, bara slit o släp.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 13:01Snart är det sommar, då kanske du får slita o släpa utomhus.
Snart är det sommar, då kanske du får slita o släpa utomhus.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 06:16God morgon. Hoppas att du får en bra dag på din hemkomstresa.
God morgon. Hoppas att du får en bra dag på din hemkomstresa.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 11:48God morgon. Snart dags att köra. Stina har blivit förkyld (jag tror hon tränar för mycket ;)), så jag åker själv.
God morgon. Snart dags att köra. Stina har blivit förkyld (jag tror hon tränar för mycket ;)), så jag åker själv.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 08:19God morgon. Hoppas att du får en bra dag på din rehab?
God morgon. Hoppas att du får en bra dag på din rehab?
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 10:33God morgon. Sol, bara sol. Du är ute och inviger din nya cykelväska?
God morgon. Sol, bara sol. Du är ute och inviger din nya cykelväska?
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 10:34Jag ska ut vid lunch. Då är det varmare.
Jag ska ut vid lunch. Då är det varmare.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 06:12God morgon. Hoppas att du får ha en bra träningsdag medan jag sliter i Ängelholm på passet.
God morgon. Hoppas att du får ha en bra träningsdag medan jag sliter i Ängelholm på passet.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 12:48God middag. Varmt o soligt idag, goda förutsättningar för långa o effektiva pass. Annars går det lika bra... med selle... att bara njuta dagen.
God middag. Varmt o soligt idag, goda förutsättningar för långa o effektiva pass. Annars går det lika bra... med selle... att bara njuta dagen.