Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 05:47God morgon. Idag har du möjlighet att komma ut o fotografera våren.
God morgon. Idag har du möjlighet att komma ut o fotografera våren.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 12:47God middag. Jag tycker det finns för få vårtecken, men idag hörde jag kommunens "sopebil" väsnas utanför och vips var gruset i rännstenen borta. Alltid något.
God middag. Jag tycker det finns för få vårtecken, men idag hörde jag kommunens "sopebil" väsnas utanför och vips var gruset i rännstenen borta. Alltid något.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 06:13God morgon. Hoppas att våren har kommit till S:t Hansbackar.
God morgon. Hoppas att våren har kommit till S:t Hansbackar.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 13:09God morgon. Hm... ska det verkligen blåsa på våren?
God morgon. Hm... ska det verkligen blåsa på våren?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 05:57God morgon. Hoppas att våren har kommit till förorten.
God morgon. Hoppas att våren har kommit till förorten.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 12:18God middag. Har flyttat gympasset till fredag, har lite annat att göra idag.
Ha en skön träningseftermiddag i det vackra vädret.
God middag. Har flyttat gympasset till fredag, har lite annat att göra idag.
Ha en skön träningseftermiddag i det vackra vädret.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 14:56Nu är jag hemma med punka på Ride of Dopecykeln. Dags att lösa det efter Tour of Turkey.
Nu är jag hemma med punka på Ride of Dopecykeln. Dags att lösa det efter Tour of Turkey.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 06:13God morgon. Hoppas att du kan njuta av vårvädret.
God morgon. Hoppas att du kan njuta av vårvädret.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:38God morgon. Vi får se vad det kan bli att regga idag.
God morgon. Vi får se vad det kan bli att regga idag.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 06:12God morgon. Då är du på banan igen?
God morgon. Då är du på banan igen?