Quote from Guest on 5 December 2007, 13:52”Vet du vilka jag ser upp till? Jag ser upp till de långsamma snubbarna. För de får inget av de bra saker jag får. Men de springer precis lika hårt. De är killarna med mod. De är killarna med en hel massa inre övertygelse.”
– Villanovalöparen Mark Belger
”Vet du vilka jag ser upp till? Jag ser upp till de långsamma snubbarna. För de får inget av de bra saker jag får. Men de springer precis lika hårt. De är killarna med mod. De är killarna med en hel massa inre övertygelse.”
– Villanovalöparen Mark Belger
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 14:02Han har aldrig träffat några långsamma tjejer?
Han har aldrig träffat några långsamma tjejer?
Quote from Urban Nilsson on 5 December 2007, 14:37😀 Tydligen inte!
😀 Tydligen inte!
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 15:54Han får gärna träffa mig. Jag tror jag skulle väcka mycket beundran med min långsamma otympliga löpning... (H)
Han får gärna träffa mig. Jag tror jag skulle väcka mycket beundran med min långsamma otympliga löpning... (H)
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 16:08Vi skulle kunna ha en gruppträff, Anonyma Långsamma Kvinnliga Löpare, och bjua in honom till den 😀 Jag är också en långsam löpare, så han är nog rätt imponerad av mig med 😉
Vi skulle kunna ha en gruppträff, Anonyma Långsamma Kvinnliga Löpare, och bjua in honom till den 😀 Jag är också en långsam löpare, så han är nog rätt imponerad av mig med 😉
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 17:37Vad är det för bra saker han får då?
Vad är det för bra saker han får då?
Quote from Lars Mörrby on 5 December 2007, 21:20Han borde vara grymt imponerad av mig. Kommer nog knappt under 6min per km..
Han borde vara grymt imponerad av mig. Kommer nog knappt under 6min per km..
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 14:18Klubben för långsamma kvinnliga löpare ...hm vad kan få till för snitsig acronym ...
Klubben för långsamma kvinnliga löpare ...hm vad kan få till för snitsig acronym ...
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 14:24Löparklubben Långsamma Långdistansare?
Klubben Anonyma Långsamma Löpare?
Löparklubben Långsamma Långdistansare?
Klubben Anonyma Långsamma Löpare?
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 15:39hehe, jag anmäler mig direkt!
hehe, jag anmäler mig direkt!