Quote from Bjarne Lewin on 6 December 2007, 16:44Jag platsar absolut! har precis sprungit 7,7 km i 7 minuter per kilometer 🙂
Jag platsar absolut! har precis sprungit 7,7 km i 7 minuter per kilometer 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 19:59"Jag tävlar inte, det förstör bara en bra träningsvecka!"
Vem Var Hur När? Se här:
http://distansmannen.bloggagratis.se/2007/11/20/
I slutet av det blogginlägget står några rader om L-K the legend...
"Jag tävlar inte, det förstör bara en bra träningsvecka!"
Vem Var Hur När? Se här:
http://distansmannen.bloggagratis.se/2007/11/20/
I slutet av det blogginlägget står några rader om L-K the legend...
Quote from Urban Nilsson on 6 December 2007, 20:11En legend är skapad. Vilken lirare!
En legend är skapad. Vilken lirare!
Quote from Funbeat user on 11 December 2007, 18:17Uj! -13 i resultat på trekampen... själv kom man in på 47 och kände sig duktig 🙂
Uj! -13 i resultat på trekampen... själv kom man in på 47 och kände sig duktig 🙂
Quote from Urban Nilsson on 18 December 2007, 14:35“If you want to run, run a mile. If you want to experience a different life, run a marathon.” - Emil Zatopek
“If you want to run, run a mile. If you want to experience a different life, run a marathon.” - Emil Zatopek
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 09:31"Obsession is a word lazy people use for those who are dedicated"
Känner ni också igen det? 🙂
Folk som inte tränar själv och tror de vet PRECIS vad det handlar om: "Beroende".
"Obsession is a word lazy people use for those who are dedicated"
Känner ni också igen det? 🙂
Folk som inte tränar själv och tror de vet PRECIS vad det handlar om: "Beroende".
Quote from Lotta W on 2 January 2008, 09:59Ju mindre man vet desto lättare kan man förklara.
Ju mindre man vet desto lättare kan man förklara.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 2 January 2008, 10:16dagens cykelcitat så hätr i vintertider...
"för fan - snyt dig inte förrän du ligger sist i kedjan"
dagens cykelcitat så hätr i vintertider...
"för fan - snyt dig inte förrän du ligger sist i kedjan"
Quote from Emma Sjöberg on 3 January 2008, 07:16HA HA HA.. Den var bra Kristoffer 😀
HA HA HA.. Den var bra Kristoffer 😀