Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 15:27Va?! Lindar de inte kolfiber själva i Göteborg? DÅLIGT!
Mitt hus från -76 handbyggdes på plats men jag är tveksam till om de brände teglet och göt rutorna själva.
Edit: Gjöt? Gjuta, göt, gjutit.
Va?! Lindar de inte kolfiber själva i Göteborg? DÅLIGT!
Mitt hus från -76 handbyggdes på plats men jag är tveksam till om de brände teglet och göt rutorna själva.
Edit: Gjöt? Gjuta, göt, gjutit.
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 15:45BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/laughing/2.gif
BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/laughing/2.gif
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:31Suck, dessa språkpoliser ... Hur orkar ni?
Suck, dessa språkpoliser ... Hur orkar ni?
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:49Cykel är en uthållighetssport. Fler borde testa.
Cykel är en uthållighetssport. Fler borde testa.
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:51David hade du inte en länk till Boardman cyklar (tror det var boardman) ? Där fanns väl några bra för runt 10 000 ett par fina hjul till det så hamnar du ju runt 17 000.
Här finns några: http://www.ribblecycles.co.uk/SpecialEditionBikes.asp (använd länke
David hade du inte en länk till Boardman cyklar (tror det var boardman) ? Där fanns väl några bra för runt 10 000 ett par fina hjul till det så hamnar du ju runt 17 000.
Här finns några: http://www.ribblecycles.co.uk/SpecialEditionBikes.asp (använd länke
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:52ogle hittar Boardman, om han inte är hemma.
ogle hittar Boardman, om han inte är hemma.
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:53David har helt rätt! Jag måste gjort nåt fel första gången. ogla Boardman så kommer du direkt till deras sida!
David har helt rätt! Jag måste gjort nåt fel första gången. ogla Boardman så kommer du direkt till deras sida!
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:57GLÖM INTE DETTA!
David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David h
GLÖM INTE DETTA!
David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David har helt rätt. David h
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 19:59asg! 😀
asg! 😀
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 20:08Är det inte gulligt med dessa diskreta, tillbakadragna, diplomatiska, oförargiliga och harmlösa människor på detta forum.
Är det inte gulligt med dessa diskreta, tillbakadragna, diplomatiska, oförargiliga och harmlösa människor på detta forum.