Quote from Guest on 8 March 2014, 20:06Jag ska köpa nya löparskor nu tänkte jag, för att få lite ny inspiration och hitta tillbaka till träningsglädjen. Tidigare har jag haft både Nike, Adidas Supernova (?), och nu senast Asics, som jag inte heller vet vad heter. Möjligtvis gel nimbus 12 efter
Jag ska köpa nya löparskor nu tänkte jag, för att få lite ny inspiration och hitta tillbaka till träningsglädjen. Tidigare har jag haft både Nike, Adidas Supernova (?), och nu senast Asics, som jag inte heller vet vad heter. Möjligtvis gel nimbus 12 efter
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 20:16Om du har gillat dina Nimbus föreslår jag att du provar Saucony Triumph, jag gjorde det bytet för ett antal modeller sedan och har varit väldigt nöjd.
Om du har gillat dina Nimbus föreslår jag att du provar Saucony Triumph, jag gjorde det bytet för ett antal modeller sedan och har varit väldigt nöjd.
Quote from Elias Engqvist on 8 March 2014, 23:07Det är alltid läge för nya skor!
Det är alltid läge för nya skor!
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 08:54"En allroundsko a?r ma?nga ga?nger den fo?rsta spikskon som man ko?per. Allroundskon a?r en sko som passar fo?r de allra flesta friidrottsgrenar. "
Skall du verkligen ha en allroundssko när du springer mest asfalt? Det låter mer som att du skulle behöva
"En allroundsko a?r ma?nga ga?nger den fo?rsta spikskon som man ko?per. Allroundskon a?r en sko som passar fo?r de allra flesta friidrottsgrenar. "
Skall du verkligen ha en allroundssko när du springer mest asfalt? Det låter mer som att du skulle behöva
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 15:44Prova även Löp & Sko på Plantagegatan, där får du hjälp både före, under och efter köpet. (Nej jag jobbar inte där, dock köper jag mina skor där):)
Prova även Löp & Sko på Plantagegatan, där får du hjälp både före, under och efter köpet. (Nej jag jobbar inte där, dock köper jag mina skor där):)
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 15:59Tycker att det är en bra ide att ibland låta kunnig folk på t.ex. löplabbet undersöka fötterna och hur man springer och komma med förslag på lämpliga skor utefter de behov och mål man sätter upp. Har handlat ett antal ggr på löplabbets olika stockholmsbut
Tycker att det är en bra ide att ibland låta kunnig folk på t.ex. löplabbet undersöka fötterna och hur man springer och komma med förslag på lämpliga skor utefter de behov och mål man sätter upp. Har handlat ett antal ggr på löplabbets olika stockholmsbut
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 20:22Springer även en hel del på löpband eftersom jag tycker det är enklare att ställa in farten osv. De Asics jag har är väl lite slitna men håller än. Måste jag verkligen ha två par skor så sparar jag dem och har till långpass/distans? Känns dock överkurs fö
Springer även en hel del på löpband eftersom jag tycker det är enklare att ställa in farten osv. De Asics jag har är väl lite slitna men håller än. Måste jag verkligen ha två par skor så sparar jag dem och har till långpass/distans? Känns dock överkurs fö
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 21:14Tycker också det funkar jättebra att köra på löpband speciellt intervaller men även ibland tröskelpass. Har under vintern lagt undan 2par skor åt det för att inte få grus och lera på bandet.
Om du har skor i olika viktklasser är det ju bra och använda de
Tycker också det funkar jättebra att köra på löpband speciellt intervaller men även ibland tröskelpass. Har under vintern lagt undan 2par skor åt det för att inte få grus och lera på bandet.
Om du har skor i olika viktklasser är det ju bra och använda de
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 23:59Du menar berätta mina mål i butiken löparlabbet eller?
Du menar berätta mina mål i butiken löparlabbet eller?
Quote from Funbeat user on 10 March 2014, 09:09Ja, de frågar säkert men annars bra att berätta om din veckomängd, nuvarande skor och din tävlingsfart.
Ja, de frågar säkert men annars bra att berätta om din veckomängd, nuvarande skor och din tävlingsfart.