Quote from Funbeat user on 10 March 2014, 14:15Jag springer i Nike Lunarglide och de passar perfekt för mig. Lite mjukare i dämpningen än mina Asics GT 2100-serien, men lätta och sköna samtidigt som de fungerar på längre pass. För normal/lätt pronation, något bredare fot.
Jag springer i Nike Lunarglide och de passar perfekt för mig. Lite mjukare i dämpningen än mina Asics GT 2100-serien, men lätta och sköna samtidigt som de fungerar på längre pass. För normal/lätt pronation, något bredare fot.
Quote from Funbeat user on 10 March 2014, 17:01Precis som Thomas har även jag haft ett par Nimbus tidigare och kan varmt rekommendera Saucony Triumph. Riktigt bra skor som jag även i fortsättningen kommer köra på! (t+)
Precis som Thomas har även jag haft ett par Nimbus tidigare och kan varmt rekommendera Saucony Triumph. Riktigt bra skor som jag även i fortsättningen kommer köra på! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 March 2014, 18:03Felaktiga uppgifter!
Tittade på mina gamla löparskor nu, som jag har använt till allt tidigare, sprang Gbgvarv och Lidingölopp i dem, tränade intervall, backe och långpass osv. och det var tydligen ett par Asics Gel Kayano 17! Vad säger ni om dessa? Kan
Felaktiga uppgifter!
Tittade på mina gamla löparskor nu, som jag har använt till allt tidigare, sprang Gbgvarv och Lidingölopp i dem, tränade intervall, backe och långpass osv. och det var tydligen ett par Asics Gel Kayano 17! Vad säger ni om dessa? Kan
Quote from Funbeat user on 10 March 2014, 18:56Kayano är en sko som ger stöd för pronation. Bara så du tänker på det när du ska skaffa nya skor och om du är i behov av det extra stödet. Man är väl f.ö. uppe i No20 nu tror jag.
Det här med antalet skor man ska ha kan väl tycka vad man vill om, men det
Kayano är en sko som ger stöd för pronation. Bara så du tänker på det när du ska skaffa nya skor och om du är i behov av det extra stödet. Man är väl f.ö. uppe i No20 nu tror jag.
Det här med antalet skor man ska ha kan väl tycka vad man vill om, men det
Quote from Funbeat user on 11 March 2014, 01:11Okej, så de är inte så "snabba"? Vilka skulle du då rekommendera?
Okej, så de är inte så "snabba"? Vilka skulle du då rekommendera?
Quote from Funbeat user on 11 March 2014, 01:11Okej, så de är inte så "snabba"? Vilka skulle du då rekommendera?
Okej, så de är inte så "snabba"? Vilka skulle du då rekommendera?
Quote from Funbeat user on 11 March 2014, 08:34Om skorna fungerat innan så testa ett par av nyare årgång av samma modell.
Annars skulle jag tipsa om att besöka en eller ett par löpbutiker, ha med en lista av önskemål på skorna och användning (mängdlöpning, asfalt, terräng, 5 km lopp, 10 km lopp, maror
Om skorna fungerat innan så testa ett par av nyare årgång av samma modell.
Annars skulle jag tipsa om att besöka en eller ett par löpbutiker, ha med en lista av önskemål på skorna och användning (mängdlöpning, asfalt, terräng, 5 km lopp, 10 km lopp, maror
Quote from Funbeat user on 11 March 2014, 20:27@Hannes "Okej, så de är inte så "snabba"? Vilka skulle du då rekommendera?"
Som många har skrivit tidigare så gör ett besök i någon lämplig sportaffär och säg att du skulle vilja ha ett par lämpliga skor för att köra "snabba" pass. De kommer med största
@Hannes "Okej, så de är inte så "snabba"? Vilka skulle du då rekommendera?"
Som många har skrivit tidigare så gör ett besök i någon lämplig sportaffär och säg att du skulle vilja ha ett par lämpliga skor för att köra "snabba" pass. De kommer med största
Quote from Funbeat user on 16 March 2014, 10:43Avfärda inte Kayano 20. Har läst att versionerna 18, 19 och 20 är rätt olika. Har själv sprungit i version 20, i 2 månader och de är sköna ffa. Kan dock inte svara på hur dom känns på distanser över milen ännu.
Funkar både för framfotaistättning, hällöpn
Avfärda inte Kayano 20. Har läst att versionerna 18, 19 och 20 är rätt olika. Har själv sprungit i version 20, i 2 månader och de är sköna ffa. Kan dock inte svara på hur dom känns på distanser över milen ännu.
Funkar både för framfotaistättning, hällöpn