Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 19:48Dök regelbundet 30-40 minuters dyk med våtdräkt i vatten på 2-4 grader förr i tiden. Så med rätt sockor brö det gå bra - det är varmare om man håller sig på ytan.
Dök regelbundet 30-40 minuters dyk med våtdräkt i vatten på 2-4 grader förr i tiden. Så med rätt sockor brö det gå bra - det är varmare om man håller sig på ytan.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 13:21vatten i växjö är precis över 6C idag.
testade simma ute igen efter en bassäng pass på 5000m.
gick ut ca 50m med en annan simmare idag, men sedan bestämde vi att simma in ingen.
jag tror inte jag kommer att kunde simma så mycket mer ut tills vatten t
vatten i växjö är precis över 6C idag.
testade simma ute igen efter en bassäng pass på 5000m.
gick ut ca 50m med en annan simmare idag, men sedan bestämde vi att simma in ingen.
jag tror inte jag kommer att kunde simma så mycket mer ut tills vatten t
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 06:54Skönt, nu är utesäsongen igång! Inga vändningar, inget klor och frihetskänsla mm.
Doppade mig förra helgen i 11 gradigt vatten men igårkväll var yttempen hela 15 grader!!
Det blev bara 25 min för familjen och vänner stod på vännernas brygga och var hung
Skönt, nu är utesäsongen igång! Inga vändningar, inget klor och frihetskänsla mm.
Doppade mig förra helgen i 11 gradigt vatten men igårkväll var yttempen hela 15 grader!!
Det blev bara 25 min för familjen och vänner stod på vännernas brygga och var hung
Quote from j sollerman on 22 May 2010, 08:42Om det är varmt i luften imorgon så kan det nog bli en premiär!
Om det är varmt i luften imorgon så kan det nog bli en premiär!
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 10:39Har inte badat än. För kallt
Har inte badat än. För kallt
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 19:51Vi hade 18-19 grader i sjön i lördags så våtdräkten kändes nästan överflödig! Otroligt varmt. Härligt att vara ute igen.
Vi hade 18-19 grader i sjön i lördags så våtdräkten kändes nästan överflödig! Otroligt varmt. Härligt att vara ute igen.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 22:06jag simmade 800m ute söndag då hade växjösjön ökat från 5 till 13-14C på bara en vecka.
jag måste börja minska bassäng simning på söndag så jag hinner med mer ute.
jag simmade 800m ute söndag då hade växjösjön ökat från 5 till 13-14C på bara en vecka.
jag måste börja minska bassäng simning på söndag så jag hinner med mer ute.