Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 17:13Den där brittiska hjälpryttaren verkade inte ha fattat er taktik utan låg och körde för bröderna. De hade till och med tagit med honom istället för en bättre triathlet.
Den där brittiska hjälpryttaren verkade inte ha fattat er taktik utan låg och körde för bröderna. De hade till och med tagit med honom istället för en bättre triathlet.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 17:20Anders: ungefär så tänker jag också.
Sen hade ju GB med starka cyklister i både herr och dam för att kunna hjälpa till om deras favoriter var efter i cyklingen, men de hade ju inget att göra eftersom deras ess låg bra med.
Anders: ungefär så tänker jag också.
Sen hade ju GB med starka cyklister i både herr och dam för att kunna hjälpa till om deras favoriter var efter i cyklingen, men de hade ju inget att göra eftersom deras ess låg bra med.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 17:25Man kan ofta se i startlistan vilka som kommer att vara med i täten och då blir det ju lättare om man inte startar.
Synd att man inte insåg denna naturlag och bara hade cyklat med Korpen.
Fast då hade man troligtvis inte vunnit några tävlingar.
Man kan ofta se i startlistan vilka som kommer att vara med i täten och då blir det ju lättare om man inte startar.
Synd att man inte insåg denna naturlag och bara hade cyklat med Korpen.
Fast då hade man troligtvis inte vunnit några tävlingar.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 17:27Ett stort grattis till dina vinster.
Ett stort grattis till dina vinster.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 17:39Tack!
Men eftersom man inte vann första tävlingen så borde man lagt av med en enda gång. Det var ju redan klart med vilka som kunde vinna.
Tack!
Men eftersom man inte vann första tävlingen så borde man lagt av med en enda gång. Det var ju redan klart med vilka som kunde vinna.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 17:49Anders; jag hade hellre tagit den mikroskopiska guldchansen än den säkra femte-sjätteplatsen. Hur ska man kunna vinna på lotteri om man inte köper nån lott?
Anders; jag hade hellre tagit den mikroskopiska guldchansen än den säkra femte-sjätteplatsen. Hur ska man kunna vinna på lotteri om man inte köper nån lott?