Quote from j sollerman on 5 September 2007, 19:33sköt dig linus
sköt dig linus
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 20:51Jaså, va han ironisk... ? Jag förstår inte ironi när jag inte hör den som uttalar den eller inte ser några winking smileys...
Jaså, va han ironisk... ? Jag förstår inte ironi när jag inte hör den som uttalar den eller inte ser några winking smileys...
Quote from Emma Sjöberg on 5 September 2007, 20:55Jag har Eurosport.. ni är välkommen hem till mej!! Vi kan äta Vueltan och titta på maten 😀
Jag har Eurosport.. ni är välkommen hem till mej!! Vi kan äta Vueltan och titta på maten 😀
Quote from ellen olsson on 5 September 2007, 21:08*ser framför sig hur Silva har fullt sjå att rymma alla i kåken* 😉
Snart ensam i Sverige med Eurosport?
*ser framför sig hur Silva har fullt sjå att rymma alla i kåken* 😉
Snart ensam i Sverige med Eurosport?
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 21:26Silvas sportpub?
Silvas sportpub?
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 21:29får man gå till den även om man har eurosport?
får man gå till den även om man har eurosport?
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 21:32Silva har väl plats för alla? Iaf om de vill se på cykel ? 😉
Istf O Learys? Silvas?
Silva har väl plats för alla? Iaf om de vill se på cykel ? 😉
Istf O Learys? Silvas?
Quote from Emma Sjöberg on 5 September 2007, 21:39Oj.. tja.. najee.. alltså.. jomenvisst!!! Finns det hjärterum finns det stjärterum!!
Ni är välkomna hela högen *host host*
Kan bjussa på surströmmin... 😀
Alla som kommer måååååste äta!Fredrik, du är väl på va?
Jessica, du är särskilt välkommen!
Oj.. tja.. najee.. alltså.. jomenvisst!!! Finns det hjärterum finns det stjärterum!!
Ni är välkomna hela högen *host host*
Kan bjussa på surströmmin... 😀
Alla som kommer måååååste äta!
Fredrik, du är väl på va?
Jessica, du är särskilt välkommen!
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 21:45Hur hardcore är du på surströmmingen? Ätes rakt av direkt ur burken eller får man göra klämma med rödlök etc av den? 😀
Snygg tournering!
Hur hardcore är du på surströmmingen? Ätes rakt av direkt ur burken eller får man göra klämma med rödlök etc av den? 😀
Snygg tournering!
Quote from Lena O on 5 September 2007, 21:48Jag har Eurosport, och har haft möjlighet att se vartenda etapp.
Men efter TDF fiaskon i år är jag helt enkelt inte intresserad ... känna mig lamslagen 🙁
Jag har Eurosport, och har haft möjlighet att se vartenda etapp.
Men efter TDF fiaskon i år är jag helt enkelt inte intresserad ... känna mig lamslagen 🙁