Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDax att välja sin kandidat till t …
You need to log in to create posts and topics.

det finns vegitarisk pizza ju.
altl man inte behöver lag själv är bra

Vem vill ha vegetarisk?
Jag vill ha massor med ost bacon salami ... parmaskinka ...
fast en av mina favoriter vi ofta beställt är "en vegetarisk med bacon på"

Har man tofu istf ost på riktiga veggopizzor eller vad förresten?

jag och anders är vegosar.
jag äter ost så det går bra. champinjoner, lök, paprika ochkronärtskocka är gått på pizza.
och rucolla sallad.

Jag gör med tunna skivor av vitlöksmarinerad zuccini och aubergine. Ibalnd lite getostoch paprika, alltid med mozzarella och oliver. Ruccola är kanon till!

Men fan va tråkiga pizzeriorna vanligtvis är...typ alltid 1 enda vegetarisk och alltid denna sladd

eller hur.
i italien finns det mängder av vego varianter

Men.. äre så dåliga ingredienser.. byt pizzeria då...
Sen.. komponera en egen då!
Jag vet en som gick på Viktväktarna som åt på samma lunchställe hela tiden.. hon beställde en egenkomponerad pizza som sedan blev Karins special på menyn.. (hv)

Anders, en del av pizzorna har namn efter personer eller fotbollslag vilket tyder på att folk har efterfrågat en viss pizza och fått namnge den. Har du testat att fråga om närpizzerian kan baka en med just det du vill ha på?

Vegetarisk är en definitionsfråga ... men en del klassiker som Margarita är ju laktovegetariska?

Rucolapizza har jag för mig att de har hos vår närmaste nuförtiden, och olika varianter på formaggio och svamppizzor fast svamp är kanske inte heller vegeta

Jag köper sällan pizza och om jag gör det komponerar jag nästan alltid en egen...men jag tycker de kunde vara lite mer kreativa...

Christer, brukar du käka IFK på kilppan eller? 😉

Nej, det är väldigt sällan jag äter köpepizza, speciellt när jag är hemma och har tillgång till kök med mat i kyl/frys/skafferi 🙂