Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDax att välja sin kandidat till t …
You need to log in to create posts and topics.

Verkar som om det kommer att bli italienskt i topp på Vueltan, med tanke på hur stor pizza-diskussionen blev... 😉

Nu börjar det arta sig. Då kollar vi Vueltan på söndag hemma hos dig Silva när vi kört Tierps tempot.

Jessica. Du bor inte alls i väldens ände utan tvärs över järnvägen bara. Kvinna med egen Eurosport, hmmmm. intressant kap (H)

dessutom är jag massör. kan det bli bättre?

Massör ja, men du vill ju ha hela hockeylag på en gång.
Om du ställer dig upp och vinkar så gör jag detsamma. Om det inte vore för träden där vid Magelungsvägen så hade vi nästan varit inom synhåll 🙂

Määäh... hörrö Per, håller du på och skaffar dej en privat massör eller?? Hmm... om jag går ut på altanen och vinkar.. Vinkar nån tillbaka då så vet jag att det är en Funbeatare.. kanske massör eller?? 😀

Bra försök Silva ! bara undrar hur du bor, _ser_ ngn din altan?
Tierp, tänker mig skog överallt och lååångt melllan husen 😉 Eller står de hopträngda för sällskaps skull?

😀
Njaee.. JAG bor inte så ocentralt! Inte bor jag i något som annonseras ut vid försäjning, Högt läge heller!

Kanske skulle "Ta" bättre om jag hade balkong? Hmm...

Ha ha ha.. Se där Gary.. Ajabaja!! Men det måste vara en rolig syn.. En fotbollsspelare med rakade ben :D:D:D:D:D:D

"En fotbollsspelare med rakade ben"
(H:)
Cute!
Fram för läckrare fotboll - då kanske jag står ut med att titta 😉

Jag vet inte vad mina lagkamrater kommer att tycka om det när vi klä om nu imorgen. Första match på nästan 2 år!