Quote from Guest on 8 November 2009, 13:27En liten nätt cyklist som jag när inga drömmar om att bli världsbäst på tempo, men inbillar sig att tourens bergsetapper är designade med hans lekamen i åtanke. Med sådana vanföreställningar är det tämligen misslyckat att ha förlagt sitt boende till Uppsa
En liten nätt cyklist som jag när inga drömmar om att bli världsbäst på tempo, men inbillar sig att tourens bergsetapper är designade med hans lekamen i åtanke. Med sådana vanföreställningar är det tämligen misslyckat att ha förlagt sitt boende till Uppsa
Quote from ellen olsson on 8 November 2009, 13:37Leta i Norge istället om du inte vill åka till Frankrike, Italien, Schweiz, Spanien eller Österrike. I Sverige är det rätt ont om vägar där bergen finns.
Leta i Norge istället om du inte vill åka till Frankrike, Italien, Schweiz, Spanien eller Österrike. I Sverige är det rätt ont om vägar där bergen finns.
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 13:49Göran, jag o Jonas ska köra Styrkepröven, kan vara nåt för dig!
Göran, jag o Jonas ska köra Styrkepröven, kan vara nåt för dig!
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 13:54Uppsala är väl näst tland o Öland kanske sämsta stället i Sverige om man gillar backar?
Uppsala är väl näst tland o Öland kanske sämsta stället i Sverige om man gillar backar?
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 14:28Hej Göran.
Ja i det avseendet bor du i helt fel del av landet.
Men inte behöver du ta dig så där väldans långt inte. Det räcker mer än väl att du tar dig till Dalarna eller Värmland.
I värmland har du ett antal trevliga lopp som har lite motlut i allaf
Hej Göran.
Ja i det avseendet bor du i helt fel del av landet.
Men inte behöver du ta dig så där väldans långt inte. Det räcker mer än väl att du tar dig till Dalarna eller Värmland.
I värmland har du ett antal trevliga lopp som har lite motlut i allaf
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 14:30Sälen har en hyfsad förbi Högfjällshotellet.
Sälen har en hyfsad förbi Högfjällshotellet.
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 14:41Hej David.
Ja den är inte bara hyfsad
Starar man i Sälen och kör upp mot Tandådalen (V71) Via "Högfjället" mm å så tar man Höger mot "Stöten" (Inte in i Norge och vingla) å så kör vidare mot väg 297. Där tar man åter höger ner mot Sälen. Ja då så får
Hej David.
Ja den är inte bara hyfsad
Starar man i Sälen och kör upp mot Tandådalen (V71) Via "Högfjället" mm å så tar man Höger mot "Stöten" (Inte in i Norge och vingla) å så kör vidare mot väg 297. Där tar man åter höger ner mot Sälen. Ja då så får
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 14:43"Backen" är cirka en mil.
"Backen" är cirka en mil.
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 15:10Serpentinvägen uppför Södra Berget i Sundsvall är rätt OK att köra några gånger...
240 höjdmeter på 3,6 km. Snittet blir bara 7 %, men några delar ligger på ca 23 %.
Serpentinvägen uppför Södra Berget i Sundsvall är rätt OK att köra några gånger...
240 höjdmeter på 3,6 km. Snittet blir bara 7 %, men några delar ligger på ca 23 %.
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 17:10Fredrik, Norge låter bra. Några mer exakta platser som nån kan tipsa om?
Andrew, det vore jätteroligt att haka på, tror det var det som Jonas nämnde nåt om. Tror jag skulle gilla det. När är det?
Anders, Uppsala är ett offer för inlandsisen - en förhist
Fredrik, Norge låter bra. Några mer exakta platser som nån kan tipsa om?
Andrew, det vore jätteroligt att haka på, tror det var det som Jonas nämnde nåt om. Tror jag skulle gilla det. När är det?
Anders, Uppsala är ett offer för inlandsisen - en förhist