Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 00:49Det förklarar varför platta Danmark har en uppsjö av namnkunniga cyklister.;)
Kan ju bero på att de har en totalitär kultur runt cykeln som fordon med.
Det förklarar varför platta Danmark har en uppsjö av namnkunniga cyklister.;)
Kan ju bero på att de har en totalitär kultur runt cykeln som fordon med.
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 01:55Du har en bra poäng, Tommy. Jag borde tänka mer som du. Älska motvinden!
Du har en bra poäng, Tommy. Jag borde tänka mer som du. Älska motvinden!
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 15:35sv.wikipedia.org/wiki/Sven-Åke_Nilsson om nån undrar!
Sven-Åke Nilsson var professionell mellan 1977 och 1984. Han blev trea i Spanien runt 1982 och sjua i Tour de France 1980.Segrar:
1972
SM i landsvägslopp.
1974
VM i lagtempo tillsammans med Tord Fi
sv.wikipedia.org/wiki/Sven-Åke_Nilsson om nån undrar!
Sven-Åke Nilsson var professionell mellan 1977 och 1984. Han blev trea i Spanien runt 1982 och sjua i Tour de France 1980.
Segrar:
1972
SM i landsvägslopp.
1974
VM i lagtempo tillsammans med Tord Fi
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 17:24Nu bor ju trådskaparen i Uppsala, och de Skånska åsarna är gigantiska höjder jämfört med vad som finns i Uppland eller östra Västmanland ...
Nu bor ju trådskaparen i Uppsala, och de Skånska åsarna är gigantiska höjder jämfört med vad som finns i Uppland eller östra Västmanland ...
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 20:09Helt rätt påpekande Anders! Han sa ju de skåningen när han snackade med norrlänningen: hade vi haft fjäll i skåne hade de f-n i mej varit större, ha ha.
Nej jag menar att ren motvindsträning är ganska bra om man har för långt till stigningar som varar mer
Helt rätt påpekande Anders! Han sa ju de skåningen när han snackade med norrlänningen: hade vi haft fjäll i skåne hade de f-n i mej varit större, ha ha.
Nej jag menar att ren motvindsträning är ganska bra om man har för långt till stigningar som varar mer
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 20:42moahaha!
moahaha!
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 01:15Välkommen till Huskvarna här har vi backar som lämpar sig för all typ av back träning.
Välkommen till Huskvarna här har vi backar som lämpar sig för all typ av back träning.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 07:10Sitter faktiskt just nu på hotellet vid Elmiamässan och blickar ut över sagda backar. I like. Tyvärr fick jag inte med mig cykeln hit, men kanske man skulle få låna nån av cervelotempohojjarna som bara står och skräpar i mässlokalen. =)
Sitter faktiskt just nu på hotellet vid Elmiamässan och blickar ut över sagda backar. I like. Tyvärr fick jag inte med mig cykeln hit, men kanske man skulle få låna nån av cervelotempohojjarna som bara står och skräpar i mässlokalen. =)
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 07:14Ser du krönet på nån backe som 15-20 km lång?
Ser du krönet på nån backe som 15-20 km lång?
Quote from ellen olsson on 22 November 2009, 09:12En tempohoj uppför (Norra) Klevaliden känns inte helt optimalt...
En stor brist i Sverige är att det inte finns några riktigt långa backar (berg). Jag vill kunna köra riktigt långa intervaller uppför.
En tempohoj uppför (Norra) Klevaliden känns inte helt optimalt...
En stor brist i Sverige är att det inte finns några riktigt långa backar (berg). Jag vill kunna köra riktigt långa intervaller uppför.