Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 16:35Men hur ser kroppen ut efteråt?
Har man inte slitit ut den totalt?
Jag har läst några av hans (Greger) inlägg och det verkar ju som om hela kroppen är mest trasig nu.Hur lång rehab är det efteråt? Är det värt det?
Men hur ser kroppen ut efteråt?
Har man inte slitit ut den totalt?
Jag har läst några av hans (Greger) inlägg och det verkar ju som om hela kroppen är mest trasig nu.
Hur lång rehab är det efteråt? Är det värt det?
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 16:37Vem vet? Kari fick väl operera foten efter sin förra vända - fast då körde dom all simning först sen all cykling för att avsluta med 42 mil löpning...det kan ju slita lite på fötterna...
Vem vet? Kari fick väl operera foten efter sin förra vända - fast då körde dom all simning först sen all cykling för att avsluta med 42 mil löpning...det kan ju slita lite på fötterna...
Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 16:45Jo efter 8 ironman skrev han (greger) så här:
"Antligen var denna dag ocksa over.
Forst upp ur vattnet for att sedan halla undan fran vinnaren i cykel till mot slutet.
Vid vaxlingen till lopning var det tvarstopp, en sedan nagra dagar muskelinflammatio
Jo efter 8 ironman skrev han (greger) så här:
"Antligen var denna dag ocksa over.
Forst upp ur vattnet for att sedan halla undan fran vinnaren i cykel till mot slutet.
Vid vaxlingen till lopning var det tvarstopp, en sedan nagra dagar muskelinflammatio
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 17:09Precis, mellan galningar och andra.
Precis, mellan galningar och andra.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 18:17Finns säkert åtskilliga personer i t.ex. Christers närhet som tycker att det han håller på med är lika beundransvärt/omöjligt/galet...
Det finns alltså olika nivåer av vattendelare beroende på vem man är.Greger
Finns säkert åtskilliga personer i t.ex. Christers närhet som tycker att det han håller på med är lika beundransvärt/omöjligt/galet...
Det finns alltså olika nivåer av vattendelare beroende på vem man är.
Greger
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 21:46ang vattendelare ...
Columbus eller Marco Polo var också galenförklarat av "vanligt folk" en gång i tiden. 100 år sen tyckte men att det var livsfarligt att köra bil snabbare än 40 km/h. OS-gubbarna tyckte fram till 1984!!! att marathonlöpning var helt ot
ang vattendelare ...
Columbus eller Marco Polo var också galenförklarat av "vanligt folk" en gång i tiden. 100 år sen tyckte men att det var livsfarligt att köra bil snabbare än 40 km/h. OS-gubbarna tyckte fram till 1984!!! att marathonlöpning var helt ot
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 23:26Det är bara att ta av sig hatten och konstatera att våra svenska representanter gör ngt som inte är av denna värld, från mig får de all respekt för att de vågar, kämpar och genomför det de tror på. Helt omöjligt att förstå de gränser som de balanserar på
Det är bara att ta av sig hatten och konstatera att våra svenska representanter gör ngt som inte är av denna värld, från mig får de all respekt för att de vågar, kämpar och genomför det de tror på. Helt omöjligt att förstå de gränser som de balanserar på
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 08:34En kvinnokropp är inte gjord för marathon, och inte en manskropp heller 😉
En kvinnokropp är inte gjord för marathon, och inte en manskropp heller 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 20 November 2009, 08:42Mitt inlägg om "galningar" skrevs med en smula ironi, och en smiley. Jag tycker inte personligen att dessa triathleter är galna, men har inte alla vi triathleter hört nån gång "shit vad du tränar, du är helt gaaaaalen". Så visst är man "galen" i andras ön
Mitt inlägg om "galningar" skrevs med en smula ironi, och en smiley. Jag tycker inte personligen att dessa triathleter är galna, men har inte alla vi triathleter hört nån gång "shit vad du tränar, du är helt gaaaaalen". Så visst är man "galen" i andras ön
Quote from Lars Mörrby on 20 November 2009, 08:59Jag plockade bort kopplingen mellan funbeat och facebook efter ett par dagar eftersom för många kompisar klagade på att jag "bara tränade". Jag ligger då bara runt 1300 träningsminuter.
Det verkar som om man i mångas ön är onormal om man tränar nåt alls.
Jag plockade bort kopplingen mellan funbeat och facebook efter ett par dagar eftersom för många kompisar klagade på att jag "bara tränade". Jag ligger då bara runt 1300 träningsminuter.
Det verkar som om man i mångas ön är onormal om man tränar nåt alls.