Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonDeca Ironman 2009
You need to log in to create posts and topics.

1300 i veckan? 😉

Om det vore så väl Christer - 1300 på 30 dagar, dvs runt 5 timmar i veckan. Jag har förstått att
man egentligen behöver träna 2-4x mer, men det känns som om man måste låta den gamla kroppen få vänja sig lite långsamt och försiktigt vid en ökad träningsdos

Jag ser också upp till folk som kör en IM, men 10 på 10 dar?
Det är där jag tycker man går för långt. Istället för att lyssna på kroppen när den skriker nej, jag går söder! så fortsätter de att pressa och får svåra skador efteråt.

Men visst, det är ju up

Jag misstänker att det kan uppfattas som provocerande att köra 10 IM på 10 dagar. Det är tufft bara att köra en! Men innan man dömer Kari och Greger för hårt ska man ha i åtanke att de här två killarna är inga nybörjare inom triathlon. Innan det här ävent

Jag tycker då inte att det är ett dugg provocerande, men grymt imponerande och rätt inspirerande!!

Provocerande? Inaktivitet är mer provocerande.

Kari Martens är min nya träningsförebild så är det bara.

Kan han så kan jag!

Om man inte gör som den stora massan uppfattas man som provocerande i Sverige, så varför inte sticka ut rejält när man ändå håller på? Heja Greger och Kari!

Såg Greger igår och han såg ut att må bra förutom nedre delen av benen som var lite röda och svullna. Men han kunnde gå utan att använda krykorna som han bar på 🙂

Om han kunde gå varför bar han på kryckorna 😉