Quote from Guest on 26 April 2013, 06:42Hej!
Efter att surfat runt lite och funderat över skoköp, har jag sprungit på begreppet "driven löpare". Någon som har en bra beskrivning av vad det betyder och hur jag ska kunna avgöra om/när jag kan klassa mig som "driven".
Bakgrunden är att jag vill
Hej!
Efter att surfat runt lite och funderat över skoköp, har jag sprungit på begreppet "driven löpare". Någon som har en bra beskrivning av vad det betyder och hur jag ska kunna avgöra om/när jag kan klassa mig som "driven".
Bakgrunden är att jag vill
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 06:52"Träningsko för drivna löpare eller en perfekt tävlingsko för den breda massan" - Ja då menar de väl typ alla?! Vad fånigt.
"Träningsko för drivna löpare eller en perfekt tävlingsko för den breda massan" - Ja då menar de väl typ alla?! Vad fånigt.
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 06:54Eller hur? 😉
Eller hur? 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 07:16Det kanske är ett säljknep? Om man köper skon blir man driven.
Det kanske är ett säljknep? Om man köper skon blir man driven.
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 07:54driven med kanske?
driven med kanske?
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2013, 08:35Dom menar naturligtvis att men ska vara väldigt van att springa i lätta tunna skor om man ska springa mycket i dom (dvs träna) - medan det kan funka att springa enstaka gånger (tävla) även för något mindre vana.
Sen har jag ingen åsikt om dom har rätt el
Dom menar naturligtvis att men ska vara väldigt van att springa i lätta tunna skor om man ska springa mycket i dom (dvs träna) - medan det kan funka att springa enstaka gånger (tävla) även för något mindre vana.
Sen har jag ingen åsikt om dom har rätt el
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 08:47tyngre och mer dämpade skor för breda massan för träning, mindre skaderisk.
mer minimalistiska skor ( == mindre realistiska då kanske?) för eliten/drivna löparen/tävlingsskon, all in.äsch, de menar att skon inte är deras bästa bara 🙂
tyngre och mer dämpade skor för breda massan för träning, mindre skaderisk.
mer minimalistiska skor ( == mindre realistiska då kanske?) för eliten/drivna löparen/tävlingsskon, all in.
äsch, de menar att skon inte är deras bästa bara 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 09:24dom menar nog elitmotionär...
dom menar nog elitmotionär...
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 10:14En driven löpare är en löpare som har ett bra löpsteg även i lägre hastigheter runt 4 min/km.
En driven löpare är en löpare som har ett bra löpsteg även i lägre hastigheter runt 4 min/km.
Quote from Funbeat user on 26 April 2013, 10:46Jag blir irr på den typen av formuleringar. Både typ "driven löpare" och när dom anger viktklass för skor. For mig visar det att dom inte är seriösa.
Ska det vara förbehållet för de som redan är snabba, eller lätta, att inte ha tunga styrande klossar på
Jag blir irr på den typen av formuleringar. Både typ "driven löpare" och när dom anger viktklass för skor. For mig visar det att dom inte är seriösa.
Ska det vara förbehållet för de som redan är snabba, eller lätta, att inte ha tunga styrande klossar på