Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDejting? Har vi tid?
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle iaf vilja hitta nån.
Fast med heltidsjobb och häst att ta hand om varje kväll blir det inte många timmar kvar.
Någon som vet hur man ska lösa ekvationen??

Bor i mjölby om nån nu skulle vara intresserad och är svår att flytta på, eller ja iaf

🙂 Nu snackar vi! 🙂

Här finns ett prima exemplar (fast av motsatt sort jämfört med Pia) som residerar i centrala Stockholm. 🙂

Är också svår att flytta på - men det beror främst på att jag är så tjurskallig!

fniss vad härliga ni är!

Är det det som är vårt problem? att vi är tjurskalliga? Jag flyttar inte gärna heller - bor i GBG. Å andra sidan, skulle någon ringa på dörren och passa ihop med mig så... men konstigt nog flyttar jag hellre långt än kort. Jag s

Att flytta långt bort kan ju vara spännande och utmanande men att flytta till ett likadant ställe fast med annan färg på husen är väl kanske inte lika lockande... 😉

sant!

Nå, Fredrik, är du själv rotad i Mölndal numera? Eller kan en tjej locka dig tillbaka till norrlandsskogarna? 🙂

Kom på att man kanske skulle passa på eg nu.... vi har strul på jobbet med ledningen så det verkar som om de flesta av mina arbetskamrater söker nytt jobb... det borde kanske jag också göra, och här fins det inga. Så man kanske tvärtom medvetet skulle sat

> Nå, Fredrik, är du själv rotad i Mölndal numera? Eller kan en tjej locka dig tillbaka till norrlandsskogarna?

Jag har lärt mig att aldrig säga "aldrig" men det är garanterat lättare att locka mig till t.ex. södra Frankrike. 🙂

Av klimatskäl eller sporttypskäl eller vad? 🙂 Vinet? Omgivningen?

*nyfiken i en strut*

Klimatet, omgivningen, språket, maten, möjligheterna till cykling och skidåkning m.m.
Det enda som är "sämre" är väl att jag har alla kompisar och jobbet här...

Med lite mer växthueffekt så har vi snart klimatet här. 🙂

...och då behöver man ju inte flytta på sig! Hehe.