Quote from Håkan Lilja on 24 September 2006, 11:31Anna - Det är ju sandt!
(Aj, slåss inte. Aj! Aj! Jaja den var otrooooligt dålig. AJ!)
Anna - Det är ju sandt!
(Aj, slåss inte. Aj! Aj! Jaja den var otrooooligt dålig. AJ!)
Quote from Magnus Ahlstrand on 24 September 2006, 11:33🙂
🙂
Quote from Emma Sjöberg on 26 September 2006, 10:11Njaee.. jag tänkte väl inte kärlek i första hand Anna!
Bara praktiskt.. 🙂
Njaee.. jag tänkte väl inte kärlek i första hand Anna!
Bara praktiskt.. 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 26 September 2006, 10:24🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2006, 18:31Ja nån praktisk skulle man behöva ibland. nån som gör det man själv struntar i ibland. Som städ o disk o så 🙂
Ja nån praktisk skulle man behöva ibland. nån som gör det man själv struntar i ibland. Som städ o disk o så 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 26 September 2006, 18:39Ha ha.. jaa det förstås Pia!
Jag tänkte mer på.. gräsmattan, äppelträden... åsså cykeln.. 🙂
Ha ha.. jaa det förstås Pia!
Jag tänkte mer på.. gräsmattan, äppelträden... åsså cykeln.. 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 26 September 2006, 20:16jag håller med er båda! 🙂 fast jag har ingen trädgård så någon som städar är betydligt mer intressant för mig... 😉
jag håller med er båda! 🙂 fast jag har ingen trädgård så någon som städar är betydligt mer intressant för mig... 😉
Quote from ellen olsson on 26 September 2006, 21:16Jag vill också ha någon som städar men jag misstänker att det inte är det man ska söka efter om man vill hitta en partner... 😉
Jag vill också ha någon som städar men jag misstänker att det inte är det man ska söka efter om man vill hitta en partner... 😉
Quote from Magnus Ahlstrand on 26 September 2006, 21:50nähä, då får vi börja om! 🙂
frågan är om vi ska lämna städningen därhän, eller tvärtom? Kanske kan vi söka efter städhjälp i någon tråd med? 😉 Eller ska vi söka partner och få städhjälp på köpet?
nähä, då får vi börja om! 🙂
frågan är om vi ska lämna städningen därhän, eller tvärtom? Kanske kan vi söka efter städhjälp i någon tråd med? 😉 Eller ska vi söka partner och få städhjälp på köpet?
Quote from Magnus Ahlstrand on 26 September 2006, 21:53Jag bor i Partille så om ni vill komma och städa är ni välkomna... 😉
Jag vet inte om jag är så mobil heller (anknyter till de som startade tråden), jag trivs oerhört bra här. Fint jobb, bor i mindre kommun som är bättre än det mesta i stan...
Jag bor i Partille så om ni vill komma och städa är ni välkomna... 😉
Jag vet inte om jag är så mobil heller (anknyter till de som startade tråden), jag trivs oerhört bra här. Fint jobb, bor i mindre kommun som är bättre än det mesta i stan...