Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDeltagare till upssats
You need to log in to create posts and topics.

12

Hejsan.
Jag läser idrottspsykologi på Högskolan i Halmstad o söker deltagare till min B- uppsats(inom halmstad) som handlar om motionärers åsikter om visualisering, deltagande sker genom en kort intervju som tar ca 20-30min.

Så nu undrar jag om någon av

Hstd???

Utveckla gärna.

Halmstad

Visualisering inom Halmstad? 🙂

Jag förstår inte heller vad som ska "viualiseras inom Halmstad"?
Överhuvudtaget "inom" förstår jag inte (#)

Jag förstår fortfarande ingenting. Ska motionärer visualisera att de är i Halmstad, eller söker man motionärer boende i Halmstad som ska visualisera något (kanske en 3D struktur - men det har inget med motion att göra, eller?) Eller är det så att någon ha

"Jag läser idrottspsykologi på Högskolan i Halmstad o söker deltagare (inom Hstd), till min B- uppsats som handlar om motionärers åsikter om visualisering. Deltagande sker genom en kort intervju som tar ca 20-30min."

Svårare än så var det väl inte?

Skrev lite hastigt, utvecklar lite.. Jag skriver en uppsats, till den behöver jag deltagare som skall vara motionärer, de som vill delta kommer att i en intervju svara på frågor angående deras åsikter om visualisering. Visualisering är en teknik inom ment

Det var nog bara "inom hstd" som ingen fattade. Lägg till det i inledningstexten t.ex.:

"...o söker deltagare (boende i Halmstad kommun) till min B-upps..."

hstd är för övrigt en reklambyrå i Halmstad

Har Halmstad Sthlms-komplex?

12