Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 16:13Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 16:49Jag bor i Kba nu, 4 mil norr om Vbg men bodde förut i Gbg (och är född i Klv) och har vid resor märkt att detta fenomen finns över hela landet.
Det hela blev så obehagligt att jag bestämde mig för att flytta till Åsa.
Jag bor i Kba nu, 4 mil norr om Vbg men bodde förut i Gbg (och är född i Klv) och har vid resor märkt att detta fenomen finns över hela landet.
Det hela blev så obehagligt att jag bestämde mig för att flytta till Åsa.
Quote from Elias Engqvist on 5 June 2012, 17:00Det gäller att spara på vokalerna - dom är dyrbara för en fattig student.
F.ö. kanske det bör göras en undersökning i läsförståelse i Hstd också...
Det gäller att spara på vokalerna - dom är dyrbara för en fattig student.
F.ö. kanske det bör göras en undersökning i läsförståelse i Hstd också...
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:11llr i skrvfrmg (H)
llr i skrvfrmg (H)
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 22:24Förresten. Varför måste det vara boende i Halmstad? Vad har du baserat dina inklusions-/exklusionskriterier på? Är det en kvalitativ eller kvantitativ studie? Ska jag sluta ställa frågor?
En intervju på 20-30 minuter upplevs nog inte som så "kort" av de
Förresten. Varför måste det vara boende i Halmstad? Vad har du baserat dina inklusions-/exklusionskriterier på? Är det en kvalitativ eller kvantitativ studie? Ska jag sluta ställa frågor?
En intervju på 20-30 minuter upplevs nog inte som så "kort" av de
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 11:14Som boende i Lkpg så kan jag vålla ständig förvirring 🙂
Som boende i Lkpg så kan jag vålla ständig förvirring 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 15:29Linglinglinglingkpg måste du ju bo i. Det andra är ju helt omöjligt lixom.
Linglinglinglingkpg måste du ju bo i. Det andra är ju helt omöjligt lixom.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 18:46A M - schyst av Åsa att låta dig bo hos henne!
Hälsningar LM i Sbg, som är förkortning av Sumpan
A M - schyst av Åsa att låta dig bo hos henne!
Hälsningar LM i Sbg, som är förkortning av Sumpan
Quote from Catharina Brattlin on 6 June 2012, 21:51Sbg är även förkortning av Sölvesborg i västra Blekinge. På Listerlandet med den kanoncharmiga dialekten. 🙂
Förlåt för OT...
Sbg är även förkortning av Sölvesborg i västra Blekinge. På Listerlandet med den kanoncharmiga dialekten. 🙂
Förlåt för OT...
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 23:22Ja Åsa är schyst - det hade aldrig funkat om hon hade bott kvar ihop med Tom.
BILD:http://skyltat.se/wp-content/uploads/2009/09/DSC00112-300x225.jpg
Ja Åsa är schyst - det hade aldrig funkat om hon hade bott kvar ihop med Tom.
BILD:http://skyltat.se/wp-content/uploads/2009/09/DSC00112-300x225.jpg