Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2011, 12:37Raymond, det är då vi ska ge det där hemliga TdF-tecknet, att vi ska köra om.
Raymond, det är då vi ska ge det där hemliga TdF-tecknet, att vi ska köra om.
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 12:37Raymond: vill bara påpeka att det inte var vad som hände i det jag beskrev ovan (säger inte att det var det du syftade på heller, men dock); jag var redan i färd med min omkörning, när den orangea blixten dök upp... Jag är som vanligt helt oskyldig 🙂
Raymond: vill bara påpeka att det inte var vad som hände i det jag beskrev ovan (säger inte att det var det du syftade på heller, men dock); jag var redan i färd med min omkörning, när den orangea blixten dök upp... Jag är som vanligt helt oskyldig 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 29 September 2011, 13:38På tal om att föra det vidare till politiker och personer som kan påverka, har ni sett denna namninsamling? (Läs brevet i sin helhet på bloggen som anges).
http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=5885
På tal om att föra det vidare till politiker och personer som kan påverka, har ni sett denna namninsamling? (Läs brevet i sin helhet på bloggen som anges).