Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:43HM.. dags att åka färja då
Nån som vill hänga på? Antingen som kvinnligt sällskap eller wingman, eller både och?
HM.. dags att åka färja då
Nån som vill hänga på? Antingen som kvinnligt sällskap eller wingman, eller både och?
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 06:21Whiskyeost finns iaf...
Vad gör en wingman? (Frågan ställs bara om svaret e rumsrent. 😀 )
Whiskyeost finns iaf...
Vad gör en wingman? (Frågan ställs bara om svaret e rumsrent. 😀 )
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 08:47svaret är allt annat än rumsrent om man ska tro bögteorin kring Top Gun där filmen avslutas med "you can ride my tail anytime!" och det står ett helt hangarskepp med svettiga män och applåderar
😀
svaret är allt annat än rumsrent om man ska tro bögteorin kring Top Gun där filmen avslutas med "you can ride my tail anytime!" och det står ett helt hangarskepp med svettiga män och applåderar
😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 08:51Jag har inget problem med ett hangar fyllt med män...tror jag?
Jag har inget problem med ett hangar fyllt med män...tror jag?
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 09:43ah min tolkning är en person som fungerar som understöd ...antagligen här i raggningsammnhang...Rockaren vill ha med npgon att ragga med helt enkelt
ah min tolkning är en person som fungerar som understöd ...antagligen här i raggningsammnhang...Rockaren vill ha med npgon att ragga med helt enkelt
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 10:11en kille brukar ha en WingMAN ...du är snarare objektet tror jag...
en kille brukar ha en WingMAN ...du är snarare objektet tror jag...
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 10:14Faan jag visste att det va för bra för att va sant!
Faan jag visste att det va för bra för att va sant!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 10:17Carina... är du inte ute på fel spår nu? Du menar att du hellre vill vara Wingman än själva bytet? Jag skulle ju välja att vara "offret" anytime hellre än vara wingman till killen som försöker score:a, för att sen vara den som går därifrån tomhänt 🙁
Carina... är du inte ute på fel spår nu? Du menar att du hellre vill vara Wingman än själva bytet? Jag skulle ju välja att vara "offret" anytime hellre än vara wingman till killen som försöker score:a, för att sen vara den som går därifrån tomhänt 🙁
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 10:19eller så får du samla ihop resterna..vara den som tröstar när tjejerna blir lämnade å så....
eller så får du samla ihop resterna..vara den som tröstar när tjejerna blir lämnade å så....
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 10:20Tomhänt?!
Tomhänt?!