Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDet bästa med hösten är...
You need to log in to create posts and topics.

Magnus... kom på att tänka på en kommentar jag fick av en gammal flirt, efter att det tagit slut mellan mig och min dåvarande flickvän... "Du är ju begagnad nu". Jag tror jag föredrar att vara lite mer ovetande, än att skrapa upp resterna efter folk jag k

flinar...nog är man begagnat allt...men långt från utsliten...snarare inriden...

Ja, jo... inte för att jag räknar med att börja dejta en oskuld i min ålder, eller har något intresse av att göra det heller, men jag tror jag föredrar att köpa en bättre begagnad på blocket av en okänd säljare, än att ta över något som min bästa kompis b

Visst skulle jag undvika polarens avlagda...men va tusan...om man blir kär blir man kär...jag gifte mig med en av mina vänners FD....och jag har aldrig haft några bekymmer med det....

Varför är du då här i singelgruppen?

Därför att jag är skild sen 3 år....

Äsch, det är väl klart att en tjej kan vara wingman åt en kille, det beror ju helt och hållet på bytet.

Wingmanens uppgift är att distrahera bytets kompisar, och om wingmanen har tur så får ju han/hon till det med kompisen. 😉

Deal!

Jag funderar fortfarande mest på varför inte Demis tuttar ramlade ur den där behån när hon åmade sig på stolen etc. Någon som har en teori?

Lim (t+)