Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 11:34Tack för alla kommentarer... jo, några säger att jag verkar lite stressad, visst är det en topp på jobbet men inte trodde jag att det kunde påverka min löpning... kanske att jag också blir lite stressad av att jag har en svacka i löpningen...
Tog en lite
Tack för alla kommentarer... jo, några säger att jag verkar lite stressad, visst är det en topp på jobbet men inte trodde jag att det kunde påverka min löpning... kanske att jag också blir lite stressad av att jag har en svacka i löpningen...
Tog en lite
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 19:52Om jag får säga att jag tycker så är det absolut viktigaste att få känna att man har kul, att det är skönt eller som du uttryckte det njutningsfullt. Allt för mycket tid lägs ned åt att tänka på resultatmål. Istället borde man sätta upp prestationsmål och
Om jag får säga att jag tycker så är det absolut viktigaste att få känna att man har kul, att det är skönt eller som du uttryckte det njutningsfullt. Allt för mycket tid lägs ned åt att tänka på resultatmål. Istället borde man sätta upp prestationsmål och