Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 10:37Hej små knattar!
Idag var jag ut och joggade / powerwalkade, bytte mina bomullsboxerkalsonger till ett par gamla björn borg-boxerkallingar i syntet och det funkade skitbra! Lallade runt halva södermalm i högt tempo med ett stort leende under rånarluvan.
Hej små knattar!
Idag var jag ut och joggade / powerwalkade, bytte mina bomullsboxerkalsonger till ett par gamla björn borg-boxerkallingar i syntet och det funkade skitbra! Lallade runt halva södermalm i högt tempo med ett stort leende under rånarluvan.
Quote from Kyung Linden on 18 February 2009, 13:55Jag fick skavsår i ljumskarna när sprang och jag har pröva alla tänkbara varianter av kalsonger (dock ej string).
Även vitt vaselin inhandlades och insmordes med stor omsorg, utan att det hjälpte.
Fick däremot hjälp av en kille som jobbar på en sport hand
Jag fick skavsår i ljumskarna när sprang och jag har pröva alla tänkbara varianter av kalsonger (dock ej string).
Även vitt vaselin inhandlades och insmordes med stor omsorg, utan att det hjälpte.
Fick däremot hjälp av en kille som jobbar på en sport hand
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 21:28Nånting säger mig att man inte bör lämna Gunde och Filippa K ensamma i ett rum med vassa föremål.
Nånting säger mig att man inte bör lämna Gunde och Filippa K ensamma i ett rum med vassa föremål.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 23:14Vem å vilka är Gunde å Filippa...??? Svartvit Tv utan bild å mamma klipper bort allt i tidningen som är ohälsosamt för mig....väderleksrapporten är jättekul men jag skulle vilja se mer av dom där som rör sig å säger saker på skärmen Signaturen: Mamma ve
Vem å vilka är Gunde å Filippa...??? Svartvit Tv utan bild å mamma klipper bort allt i tidningen som är ohälsosamt för mig....väderleksrapporten är jättekul men jag skulle vilja se mer av dom där som rör sig å säger saker på skärmen Signaturen: Mamma ve
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 10:28Gunde är ju Gunde Svan. Han känner du kanske till? 🙂 Det finns en kalsong/trosa com heter Gunde med vindskydd i grenen som Craft gör. Filippa K gör damkläder, men fattade inte riktigt skämtet (ingen förklaring krävs, då blir det bara tråkigt).
Gunde är ju Gunde Svan. Han känner du kanske till? 🙂 Det finns en kalsong/trosa com heter Gunde med vindskydd i grenen som Craft gör. Filippa K gör damkläder, men fattade inte riktigt skämtet (ingen förklaring krävs, då blir det bara tråkigt).
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 10:39De där Gunde-kallingarna är väl så långt från kläddesign som man kan komma - vuxenblöja var det första jag tänkte på. En av våra mest välkända designers, Filippa K, skulle nog döda för att slippa associeras med den kreationen.
De där Gunde-kallingarna är väl så långt från kläddesign som man kan komma - vuxenblöja var det första jag tänkte på. En av våra mest välkända designers, Filippa K, skulle nog döda för att slippa associeras med den kreationen.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 19:33Är Gunde-kallingarna Svanmärkta...????//Kjell.
Är Gunde-kallingarna Svanmärkta...????//Kjell.
Quote from Linda Jansson on 27 February 2009, 22:54För mig som inte är lie överviktig så har jag bara hittat ett botemedel - tajts utan något under, funkar både till löpning och fjällvandring(denna ställer dock höga krav på renlighet), lite barnpuder i brallan brukar också hjälpa.
Jag har fått blödande s
För mig som inte är lie överviktig så har jag bara hittat ett botemedel - tajts utan något under, funkar både till löpning och fjällvandring(denna ställer dock höga krav på renlighet), lite barnpuder i brallan brukar också hjälpa.
Jag har fått blödande s