Quote from Guest on 14 March 2007, 20:18Guess who 🙂
http://it24.idg.se/2.2275/1.99235
Guess who 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 14 March 2007, 20:28wow, go Olle! (t+)
wow, go Olle! (t+)
Quote from Urban Nilsson on 14 March 2007, 21:34Olle, du har fått den där "pripps blå i skärgården" looken på bilden. Inte alls så där trött och svettig som du brukar se ut när vi umgås. 😉
Olle, du har fått den där "pripps blå i skärgården" looken på bilden. Inte alls så där trött och svettig som du brukar se ut när vi umgås. 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2007, 22:28Haha! Det är för att jag blickar ut över Höga Kusten, då blir man automatiskt pigg och lycklig!
Haha! Det är för att jag blickar ut över Höga Kusten, då blir man automatiskt pigg och lycklig!
Quote from Funbeat user on 14 March 2007, 22:31Woho! 🙂 Go Olle, go Olle! 🙂
Pastade precis runt den där länken till massa folk 😉
Woho! 🙂 Go Olle, go Olle! 🙂
Pastade precis runt den där länken till massa folk 😉
Quote from Lena O on 14 March 2007, 23:56Pastade? Hoppas det smakade gott 😀
Pastade? Hoppas det smakade gott 😀
Quote from Linnea Persson on 15 March 2007, 07:44Jag känner mig lite lurad, avataren med det stora blåsinstrumentet (vad det nu heter) har gett mig bliden av Olle som en äldre, mysfarbror, det ser ju inte alls ut att stämma, jag har nog lagt på minst 30 år. Konstigt vilken bild man skapar av folk beroen
Jag känner mig lite lurad, avataren med det stora blåsinstrumentet (vad det nu heter) har gett mig bliden av Olle som en äldre, mysfarbror, det ser ju inte alls ut att stämma, jag har nog lagt på minst 30 år. Konstigt vilken bild man skapar av folk beroen
Quote from Urban Nilsson on 15 March 2007, 08:00Olle ÄR en äldre, mysfarbror. Han ser bara yngre ut. 😉
Olle ÄR en äldre, mysfarbror. Han ser bara yngre ut. 😉
Quote from Emma Sjöberg on 15 March 2007, 08:00🙂
Hejja på Olle... och Mimmi 😀
Edit... å Daniel :D:D:D:D
🙂
Hejja på Olle... och Mimmi 😀
Edit... å Daniel :D:D:D:D
Quote from Bjarne Lewin on 15 March 2007, 08:13Det är kanske dags för att Olle slutar att gömma sig bakom ett jättelikt blåsinstrument...
Fast man kan ju tjuvtitta på tidningsartickeln. (H)Visste ni förresten att Netdoktor med allt sitt stöd i det kommersiella har 52 000 medlemmar totalt på sina 7 c
Det är kanske dags för att Olle slutar att gömma sig bakom ett jättelikt blåsinstrument...
Fast man kan ju tjuvtitta på tidningsartickeln. (H)
Visste ni förresten att Netdoktor med allt sitt stöd i det kommersiella har 52 000 medlemmar totalt på sina 7 c