Quote from Linnea Persson on 15 March 2007, 08:49Daniel, vilken tur, annars hade hela min världsbild hamnat på snedden. I min värld är Olle en 65 årig farbror som ägnat hela livet åt att tävla i löpning, marathon självklart och som fortfarande springer väääldigt mycket och tävlar en del för att det är k
Daniel, vilken tur, annars hade hela min världsbild hamnat på snedden. I min värld är Olle en 65 årig farbror som ägnat hela livet åt att tävla i löpning, marathon självklart och som fortfarande springer väääldigt mycket och tävlar en del för att det är k
Quote from Urban Nilsson on 15 March 2007, 09:42Mimmi: Lite slappa kinder också, av allt tuba lirande. Mest gillar jag nog kavajen. Har alltid velat ha en sådan.
Mimmi: Lite slappa kinder också, av allt tuba lirande. Mest gillar jag nog kavajen. Har alltid velat ha en sådan.
Quote from Funbeat user on 15 March 2007, 10:10Mysfarbror? Jag har tänkt galen studentmusiker med öl i fickorna på sin inspelade rock ...
Mysfarbror? Jag har tänkt galen studentmusiker med öl i fickorna på sin inspelade rock ...
Quote from Funbeat user on 15 March 2007, 10:54Haha! Vilken favorit: "Lite slappa kinder också" 😀
Haha! Vilken favorit: "Lite slappa kinder också" 😀
Quote from Funbeat user on 15 March 2007, 11:08Det var den artikeln som fick mig att hitta FunBeat. Jag har suttit i några timmar på morgonen och fixat och donat med min profil, mina mål etc. Jag har letat efter en sån här tjänst länge. Waow! 🙂
Det var den artikeln som fick mig att hitta FunBeat. Jag har suttit i några timmar på morgonen och fixat och donat med min profil, mina mål etc. Jag har letat efter en sån här tjänst länge. Waow! 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 15 March 2007, 12:47Välkommen! Hoppas att du kommer att trivas hos oss 😀
Välkommen! Hoppas att du kommer att trivas hos oss 😀
Quote from Funbeat user on 15 March 2007, 14:52Som jag nämnde så spred jag länken lite. 🙂 Bland massa datornerdar 😉 Vi för generellt inte så mycket på oss, men många förvånar. Har några "nära" internet kompisar som är simtränare, och hockeyspelare.. 🙂 Värsta coolt 😉
Men nu ska vi inte prata om de
Som jag nämnde så spred jag länken lite. 🙂 Bland massa datornerdar 😉 Vi för generellt inte så mycket på oss, men många förvånar. Har några "nära" internet kompisar som är simtränare, och hockeyspelare.. 🙂 Värsta coolt 😉
Men nu ska vi inte prata om de
Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 11:58bra ämne. olle, du är så söt! (L)
bra ämne. olle, du är så söt! (L)
Quote from Fredrik Närenfors on 25 March 2007, 12:42Herr rttn har också blivit betydligt sötare sen jag såg dig sist 🙂
Det var ett tag sen vill jag minnas.
Herr rttn har också blivit betydligt sötare sen jag såg dig sist 🙂
Det var ett tag sen vill jag minnas.
Quote from Urban Nilsson on 25 March 2007, 18:55Per! Är det du?
-Aaaaaaaaaaaaaah!
*Hämtar nalle ur källaren*
*Sitter uppkrupen i ett hörn och suger på tummen*
- Världen är inte farlig, världen...Skämt åsido, du passar utan hjälm också. 🙂
Per! Är det du?
-Aaaaaaaaaaaaaah!
*Hämtar nalle ur källaren*
*Sitter uppkrupen i ett hörn och suger på tummen*
- Världen är inte farlig, världen...
Skämt åsido, du passar utan hjälm också. 🙂