Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 19:00Hjälp! .... Nya bilder är... Chockerande... Måste man vänja om sig ... :S
Hjälp! .... Nya bilder är... Chockerande... Måste man vänja om sig ... :S
Quote from Fredrik Närenfors on 25 March 2007, 19:51Sorry Daniel, men nu när jag blivit singel måste jag marknadsföra mitt utseende lite mer aktivt 🙂
Sorry Daniel, men nu när jag blivit singel måste jag marknadsföra mitt utseende lite mer aktivt 🙂
Quote from Urban Nilsson on 25 March 2007, 21:31Tja, men jag har ju barn och så...
Tja, men jag har ju barn och så...
Quote from Fredrik Närenfors on 25 March 2007, 22:08LOL. Om det bara är det som hindrar ska vi väl kunna hitta en lösning. LOL
Nåväl nu var det ju inte dig jag hade i åtanke. Hoppas du överlever det, men klarar du att se mig utan hjälm klarar du nog allt 🙂
LOL. Om det bara är det som hindrar ska vi väl kunna hitta en lösning. LOL
Nåväl nu var det ju inte dig jag hade i åtanke. Hoppas du överlever det, men klarar du att se mig utan hjälm klarar du nog allt 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2007, 00:23per: man tackar. men faktum kvarstår att när olle och jag har varit på krogen så har tjejerna alltid tyckt att olle är sötare. så är det.
per: man tackar. men faktum kvarstår att när olle och jag har varit på krogen så har tjejerna alltid tyckt att olle är sötare. så är det.
Quote from Urban Nilsson on 26 March 2007, 08:46I will survive. (hv)
I will survive. (hv)
Quote from Ulf Stider on 26 March 2007, 09:06Helfigur på båda godingarna finns under Nyheter från Funbeat i tråden funbeat-träff (eller något sådant). 🙂
Helfigur på båda godingarna finns under Nyheter från Funbeat i tråden funbeat-träff (eller något sådant). 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 26 March 2007, 20:56Tack Cia. Jag behöver all reklam jag kan få (H)
Tack Cia. Jag behöver all reklam jag kan få (H)
Quote from Ulf Stider on 27 March 2007, 06:06Du får väl jonna runt och koppla på charmen när de sopat gatorna så sak det nog ordna sig ska du se 🙂
Du får väl jonna runt och koppla på charmen när de sopat gatorna så sak det nog ordna sig ska du se 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 27 March 2007, 09:52Haha. Just det. Kan se mig själv glida sakta genom Kungsan med rakade ben på min blankpolerade racer (H)
Haha. Just det. Kan se mig själv glida sakta genom Kungsan med rakade ben på min blankpolerade racer (H)