Quote from Guest on 7 March 2007, 17:52
Dina knän är viktiga leder och du kan inte byta ut
dem mot nya som du gör med förra årets mobiltelefon.
Håll dina knän i perfekt skick och förebygg
skador med vår kompletta guide till styrka,
tränin
Dina knän är viktiga leder och du kan inte byta ut
dem mot nya som du gör med förra årets mobiltelefon.
Håll dina knän i perfekt skick och förebygg
skador med vår kompletta guide till styrka,
tränin
Quote from Lena O on 7 March 2007, 18:02Very, very useful!
Nice one Olle! (t+)
Very, very useful!
Nice one Olle! (t+)
Quote from Lotta Lindström on 7 March 2007, 19:01Har inte hunnit läsa allt men det verkar mycket matnyttigt. 😀
Har inte hunnit läsa allt men det verkar mycket matnyttigt. 😀
Quote from Emma Sjöberg on 7 March 2007, 21:10Intressant!!!
Cykel löpning huh... hoppas man slipper bli retad nu då 😉
Intressant!!!
Cykel löpning huh... hoppas man slipper bli retad nu då 😉
Quote from Peter Eriksson on 7 March 2007, 21:11Jag klipper till ! 🙂
Jag klipper till ! 🙂
Quote from mårten jansson on 7 March 2007, 21:14Perfekt matchat med dagen då mina knän gjorde ont för första gången på ett halvår eller nåt.. 😉
Perfekt matchat med dagen då mina knän gjorde ont för första gången på ett halvår eller nåt.. 😉
Quote from Funbeat user on 7 March 2007, 23:48Kan nog behöva lite av de där övningarna även jag. 😀 Stygga knän man har ibland du! När jag får lön så ger jag mig nog på erbjudandet också, väldigt knapert med pengar just nu.
Ska leta fram mina fenor också!!! 😀
Kan nog behöva lite av de där övningarna även jag. 😀 Stygga knän man har ibland du! När jag får lön så ger jag mig nog på erbjudandet också, väldigt knapert med pengar just nu.
Ska leta fram mina fenor också!!! 😀
Quote from Hanna Boquist on 16 March 2007, 08:37Måste bara säga att tidningen Outside är suverän!(t+)
När jag känner mig lite omotiverad för träning tar jag och läser lite i tidningen och några minuter senare spritter det i benen och man vill bara ut och röra på sig! 😀
Måste bara säga att tidningen Outside är suverän!(t+)
När jag känner mig lite omotiverad för träning tar jag och läser lite i tidningen och några minuter senare spritter det i benen och man vill bara ut och röra på sig! 😀
Quote from Bjarne Lewin on 16 March 2007, 09:35Jag har ju inga problem med knäna men däremot med en fotled och ett stjärtmuskelfäste. Mina skador behandlas med ett träningsprogram jag har arbetat upp tillsammans med sjukgymnast.
När jag tittar på de här övningarna så ser jag att mycket av det som gör
Jag har ju inga problem med knäna men däremot med en fotled och ett stjärtmuskelfäste. Mina skador behandlas med ett träningsprogram jag har arbetat upp tillsammans med sjukgymnast.
När jag tittar på de här övningarna så ser jag att mycket av det som gör
Quote from Funbeat user on 16 March 2007, 13:48Jag har ju balansplatta för mina knän. Även underlaget kan ju påverka svårighetsgraden. 🙂
Jag har ju balansplatta för mina knän. Även underlaget kan ju påverka svårighetsgraden. 🙂