Quote from Galderma Fritidsförening on 9 July 2007, 19:00Mkt bra text tycker jag 🙂
Mkt bra text tycker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2007, 20:46Perfekt timing för mej med den här artikeln eftersom jag fått ont i knäna... Mycket intressant läsning. Tack!!!!
Perfekt timing för mej med den här artikeln eftersom jag fått ont i knäna... Mycket intressant läsning. Tack!!!!
Quote from Funbeat user on 21 July 2007, 22:38Angående löparskor.
Det kan vara värt att poängtera hållbarheten på löparskor. De flesta löparskor har någonstans ett årtal de är tillverkade på. Löparskornas hållbarhet (dämpningen i sulorna) försämras även fast de står oanvända i en butik. För det mest
Angående löparskor.
Det kan vara värt att poängtera hållbarheten på löparskor. De flesta löparskor har någonstans ett årtal de är tillverkade på. Löparskornas hållbarhet (dämpningen i sulorna) försämras även fast de står oanvända i en butik. För det mest
Quote from Funbeat user on 26 July 2007, 10:53Jättebra text o nyttig! Ska tänka på detta nu.
Ang. löparskor är det en hel djungel därute ju! Men det e sant att man ska byta skor ofta, jag måste iaf köpa ett par nya träningsskor om året för att träna bra. Har precis krånglat mig m mina nya joggingskor
Jättebra text o nyttig! Ska tänka på detta nu.
Ang. löparskor är det en hel djungel därute ju! Men det e sant att man ska byta skor ofta, jag måste iaf köpa ett par nya träningsskor om året för att träna bra. Har precis krånglat mig m mina nya joggingskor
Quote from Funbeat user on 26 July 2007, 13:43Jag har ett halvnummer större i mina löparskor än i vanliga skor.
Jag har ett halvnummer större i mina löparskor än i vanliga skor.
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 13:57Hmm.. jag köpte för stora löparskor. Känenr mig lite som Kalle Anka i dem. Tursamt nog, för mig, köpte mamma likadanna, en storlek mindre, men tyckte inte om dem. Så jag fick dem.
Nu änvänder jag båda. Heh.. De mindre springer jag på löpbandet med och d
Hmm.. jag köpte för stora löparskor. Känenr mig lite som Kalle Anka i dem. Tursamt nog, för mig, köpte mamma likadanna, en storlek mindre, men tyckte inte om dem. Så jag fick dem.
Nu änvänder jag båda. Heh.. De mindre springer jag på löpbandet med och d
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 17:45Allt är ju relativt, mina var verkligen alldeles för små och nu har jag nog också ett par i en ½ storlek större. Det irriterande är att jag inte är en sån som inte provar o testar o vandrar runt i butiken m skorna, gör det varje gång jag köper skor...ändå
Allt är ju relativt, mina var verkligen alldeles för små och nu har jag nog också ett par i en ½ storlek större. Det irriterande är att jag inte är en sån som inte provar o testar o vandrar runt i butiken m skorna, gör det varje gång jag köper skor...ändå
Quote from Funbeat user on 29 July 2007, 17:40Alltid mycket roligare att träna när man har ordentlig utrustning.
Alltid mycket roligare att träna när man har ordentlig utrustning.
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 17:25Skummade bara igenom lite kvickt, men av vad jag ser så ser det väldigt bra ut =D
Skummade bara igenom lite kvickt, men av vad jag ser så ser det väldigt bra ut =D
Quote from Vera Werner on 11 August 2007, 16:15Skrev ut övningarna.
Tack!
Skrev ut övningarna.
Tack!