Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 08:04Nya skor och fensimning .... låter kul.
Så får det bli 😀
Nya skor och fensimning .... låter kul.
Så får det bli 😀
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 08:38Fensimning skulle säkert vara bra för mej. MEN..... Jag kan inte crawla.... 🙁
Fensimning skulle säkert vara bra för mej. MEN..... Jag kan inte crawla.... 🙁
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 09:04Fiskar kan inte heller crawla. De bara fensimmar!
Fiskar kan inte heller crawla. De bara fensimmar!
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 09:13Vad ska jag göra med armarna då - jag har ju sådana (som inte fiskarna har) 😉
ps. Jag är en krattig simmare - kan bara vanlig hederlig bröstsim.... ds.
Vad ska jag göra med armarna då - jag har ju sådana (som inte fiskarna har) 😉
ps. Jag är en krattig simmare - kan bara vanlig hederlig bröstsim.... ds.
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 09:54Du får studera Kvastfeningen som är ett mellanting mellan fisk och mittemellan.
Du får studera Kvastfeningen som är ett mellanting mellan fisk och mittemellan.
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 10:05Tack David! Ska genast googla lite! (H:)
Tack David! Ska genast googla lite! (H:)
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 15:18Fia-Lotta: Det finns käcka frigolitskivor som man håller i med händerna. De borde finnas på varenda simhall. De där som verkligen kan simma använder de när de ska öva på sina bentag eller bara köra benstyrka.
Missta nu inte mig för simmare för jag är gry
Fia-Lotta: Det finns käcka frigolitskivor som man håller i med händerna. De borde finnas på varenda simhall. De där som verkligen kan simma använder de när de ska öva på sina bentag eller bara köra benstyrka.
Missta nu inte mig för simmare för jag är gry
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 15:42Anne Mari: Jaaa! Tack! 🙂
Anne Mari: Jaaa! Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 19:42Hmm ... undrar om man får ha fenor i simhallen?
Hmm ... undrar om man får ha fenor i simhallen?
Quote from ellen olsson on 14 August 2007, 19:46> Hmm ... undrar om man får ha fenor i simhallen?
Självklart! Många simmare använder fenor som träningsredskap.
> Hmm ... undrar om man får ha fenor i simhallen?
Självklart! Många simmare använder fenor som träningsredskap.