Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDiskussioner och rundor
You need to log in to create posts and topics.

min hjärna skulle må bra av att kunna skilja åt diskussioner och rundor, när den ska klicka igenom olästa inlägg. Cirka 99,7% av rundorna hamnar i ointressantahögen och forumtrådarna kanske 40%. Samtidigt är inte rundorna helt ointressanta i sig, men jag

Jag håller med. En tävling eller en runda är enligt mig inte en diskussion. Samtidigt är det perfekt att "under samma tak" kunna prata med andra som skall delta i en tävling.

Ser dock inte framför mig hur man en smakfull lösning skulle se ut.

Hela funktionen med rundor behöver omarbetas för att få någon slags ordning.

Jag fattade inte först...men kom på att det var ganska längesedan jag gick ur gruppen för löprundor eftersom det var så mycket "ointressant" som man fick gå igenom 😀

Kanske att man kunde avgränsa geografiskt på ngt sätt...rundorna i närheten är iallafal

Kom på att jag likställde rundor och tävlingar. Måste dock hålla fast vid det, även om rundor eventuellt kan vara tom snäppet mindre intressanta än tävlingar.

Kan inte riktigt se nyttan med att som icke deltagare av en tävling läsa 75 stycken: -Jag ska o

Men herregud! Det är ju bara att markera tävlingen som en ointressant diskussion så försvinner problemet.(#)

När det gäller tävlingar har jag aldrig störts av att de dyker upp som olästa eftersom det kan finnas någon tävling jag inte känner till som passar mig ypperligt. Jag markerar ointressant på de flesta, men tycker flödet är hanterbart till skillnad från ru

Kan jag inte få slippa? 🙂

Men allvarligt, det som behandlas under en tävling kan väll behandlas under en tråd som förklarar iaf vad det handlar om.

Det som finns under en tävling borde vara sånt som är ointressant för de som INTE skall delta. Tex hur

käre vän. om du inte kapat tråden så hadde du tappat själva funbeat andan 😉

🙂 Jag är lite stolt över trådkapet(FB-aren i mig) och skäms en hel del i smyg på det andra jag skrivit här. 😉