Quote from Elias Engqvist on 1 April 2008, 16:09Jag tycker också att man borde skilja på rundor och diskussionstrådar.
Liksom man borde skilja på Tävling och Träning... (Obs: Trådkapning :-))
Jag tycker också att man borde skilja på rundor och diskussionstrådar.
Liksom man borde skilja på Tävling och Träning... (Obs: Trådkapning :-))
Quote from Bjarne Lewin on 1 April 2008, 18:51Min drömlösning på detta är att man skulle kunna markera var man bor (det kan man redan) och fortfarande hålla det dolt för andra användare. Och så skulle man kunna välja hur långt ifrån en en tävling (ev runda) ska få vara för att fortfarande vara intres
Min drömlösning på detta är att man skulle kunna markera var man bor (det kan man redan) och fortfarande hålla det dolt för andra användare. Och så skulle man kunna välja hur långt ifrån en en tävling (ev runda) ska få vara för att fortfarande vara intres
Quote from Elias Engqvist on 1 April 2008, 18:56Dags att vakna upp Evely - eller dagdrömmer du? 🙂
Dags att vakna upp Evely - eller dagdrömmer du? 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 1 April 2008, 19:00Klart att jag dagdrömmer. Nätterna räcker inte för alla mina drömmar sen om jag är vaken eller inte 😉
Klart att jag dagdrömmer. Nätterna räcker inte för alla mina drömmar sen om jag är vaken eller inte 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 19:26Jag håller med. Speciellt löpningsforumet tycker jag har problem med att det är så ohyggligt mycket tävlingar att de intressanta forumtrådarna dör ut för att de inte syns i senaste trådarna.
Att markera trådar som ointressanta hjälper väl inte, jag tyck
Jag håller med. Speciellt löpningsforumet tycker jag har problem med att det är så ohyggligt mycket tävlingar att de intressanta forumtrådarna dör ut för att de inte syns i senaste trådarna.
Att markera trådar som ointressanta hjälper väl inte, jag tyck
Quote from Bjarne Lewin on 1 April 2008, 19:31Fast det tycker inte jag! Att jag hittar nya tävlingar här är en av FB kvaliteer. Det är bara synd att jag hittar så många som ligger för långt bort :@
Fast det tycker inte jag! Att jag hittar nya tävlingar här är en av FB kvaliteer. Det är bara synd att jag hittar så många som ligger för långt bort :@
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 19:45Att ha lopp och tävlingar skilda från forumet är enbart positivt.
De borde ligga som egna grupper och sedan går man med i gruppen om man vill.Jag lade upp emg2008 för några dagar sedan och där borde det sjuda av aktivitet nu.
Att ha lopp och tävlingar skilda från forumet är enbart positivt.
De borde ligga som egna grupper och sedan går man med i gruppen om man vill.
Jag lade upp emg2008 för några dagar sedan och där borde det sjuda av aktivitet nu.
Quote from Bjarne Lewin on 1 April 2008, 20:04Och hur ska man hitta den gruppen som hör till tävlingen man inte visste fanns???
Ett annat lösningsförslag då! Om Olle skapar en checkbox där man väljer län när man skapar en tävling(rundor är mindre intressanta för mig) samt en grupp för varje län med
Och hur ska man hitta den gruppen som hör till tävlingen man inte visste fanns???
Ett annat lösningsförslag då! Om Olle skapar en checkbox där man väljer län när man skapar en tävling(rundor är mindre intressanta för mig) samt en grupp för varje län med
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 20:09en tävlings grupp med underkatgorier?
en tävlings grupp med underkatgorier?
Quote from ellen olsson on 1 April 2008, 20:14För min del så är det inte _var_ tävlingen går som är det viktigaste utan snarare vad det är för typ av tävling/lopp. En asfräck ultra i Alaska är betydligt intressantare än Göteborgsvarvet. 🙂
För min del så är det inte _var_ tävlingen går som är det viktigaste utan snarare vad det är för typ av tävling/lopp. En asfräck ultra i Alaska är betydligt intressantare än Göteborgsvarvet. 🙂