Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 20:21Förtydligande: En grupp för löpning-motionslopp, en grupp för Löpning-tävling och så vidare.
De flesta loppen-tävlingarna i forumet är ju ren information om deras existens.
Förtydligande: En grupp för löpning-motionslopp, en grupp för Löpning-tävling och så vidare.
De flesta loppen-tävlingarna i forumet är ju ren information om deras existens.
Quote from Bjarne Lewin on 1 April 2008, 20:38Titta ni kan ju (H:)
För mig är träningstyp sträcka (som är möjlig för mig att springa), geografisk placering samt att de verkligen kommer upp när de registreras som är det viktiga.
Sen ska det ju vara möjligt att göra exekverbar kod av det också förstå
Titta ni kan ju (H:)
För mig är träningstyp sträcka (som är möjlig för mig att springa), geografisk placering samt att de verkligen kommer upp när de registreras som är det viktiga.
Sen ska det ju vara möjligt att göra exekverbar kod av det också förstå
Quote from Bjarne Lewin on 2 April 2008, 07:34Problemet med att avmarkerade trådar som är tävlingar borde gå att avhjälpa genom att ge valmöjlighet för vilka trådar som ska visas i grupplistan. Sen tycker jag inte att det är ngt problem för mig eftersom jag sällan tilltar i den listan. Jag vet inte
Problemet med att avmarkerade trådar som är tävlingar borde gå att avhjälpa genom att ge valmöjlighet för vilka trådar som ska visas i grupplistan. Sen tycker jag inte att det är ngt problem för mig eftersom jag sällan tilltar i den listan. Jag vet inte
Quote from Lotta Lindström on 2 April 2008, 09:12I stort sett aldrig så jag tycker inte det är ett större problem.
I stort sett aldrig så jag tycker inte det är ett större problem.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 14:39Jag tittar då på trådarna i grupperna ganska ofta. (Speciellt längdskidor för att kolla vilken plats jag ligger i topplistan.) Men det blir ju mindre ofta när jag bara ser en enda lång rad av lopp som inte intresserar mig.
Jag har ju skapat två fin, fina
Jag tittar då på trådarna i grupperna ganska ofta. (Speciellt längdskidor för att kolla vilken plats jag ligger i topplistan.) Men det blir ju mindre ofta när jag bara ser en enda lång rad av lopp som inte intresserar mig.
Jag har ju skapat två fin, fina