Quote from Rasmus Olsson on 5 August 2010, 15:04Exakt.
Exakt.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 15:14Och man är ju faktiskt på ett sätt före alla som inte ens vågade anmäla sig.
Edit: ändrade till anmäla _sig_
Och man är ju faktiskt på ett sätt före alla som inte ens vågade anmäla sig.
Edit: ändrade till anmäla _sig_
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 16:58Okej och tack!
Det blir inga konstigheter vad gäller mat och inga ändringar på cykel men det känns som om ni håller inne med någon hemlig info. Säkert kommer det att pekas och låtas!Finns det några etikettregler? Hade personligen tänkt att vara slug som
Okej och tack!
Det blir inga konstigheter vad gäller mat och inga ändringar på cykel men det känns som om ni håller inne med någon hemlig info. Säkert kommer det att pekas och låtas!
Finns det några etikettregler? Hade personligen tänkt att vara slug som
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 17:01En sak till!
Om man hamnar på rulle men inte vill dra. Är det bara att hoppa av direkt efter att den framför dragit sig tillbaka eller kan man förbereda detta på något snyggt sätt så det liksom blir osynligt.Fy fan vad korkat det där lät.... 😀 Jag tror
En sak till!
Om man hamnar på rulle men inte vill dra. Är det bara att hoppa av direkt efter att den framför dragit sig tillbaka eller kan man förbereda detta på något snyggt sätt så det liksom blir osynligt.
Fy fan vad korkat det där lät.... 😀 Jag tror
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 17:04De enda reglerna som finns på motionslopp är trafikreglerna.
De enda reglerna som finns på motionslopp är trafikreglerna.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 17:10Hamnar man med ett gäng som roterar kan man helt enkelt fråga om det är ok att man följer med men inte drar. En del blir kanske inte stormförtjusta, andra tycker det är helt ok.
Hamnar man med ett gäng som roterar kan man helt enkelt fråga om det är ok att man följer med men inte drar. En del blir kanske inte stormförtjusta, andra tycker det är helt ok.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 17:13Men vad ska någon in bland draghästarna och göra om de inte drar?
Men vad ska någon in bland draghästarna och göra om de inte drar?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 17:18Då kan du ligga längst bak och låta de som är på väg ner till bakänden på gruppen gå in framför ditt framhjul. Likväl kan man fråga om det är ok att man åker snålskjuts, det skadar aldrig att vara artig.
Då kan du ligga längst bak och låta de som är på väg ner till bakänden på gruppen gå in framför ditt framhjul. Likväl kan man fråga om det är ok att man åker snålskjuts, det skadar aldrig att vara artig.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 17:23Se bara till att köra i vita strumpor så löser resten sig.
Se bara till att köra i vita strumpor så löser resten sig.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:44Ta det lugnt. Mitt värsta misstag var nog när jag inte bromsade före en kurva och fortsatte ut i diket på andra sidan, glidande på ändan (#)
Ta det lugnt. Mitt värsta misstag var nog när jag inte bromsade före en kurva och fortsatte ut i diket på andra sidan, glidande på ändan (#)