Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 00:23I samma triathlontävling lyckades jag starta med en mycket tung växel i kraftig uppförsbacke. Då det bara var 2 mil cykling och jag "aldrig" får punka så hängde jag av lagningssakerna... visst fick jag punka efter 8 km på första varvet. Fick då cykla ner
I samma triathlontävling lyckades jag starta med en mycket tung växel i kraftig uppförsbacke. Då det bara var 2 mil cykling och jag "aldrig" får punka så hängde jag av lagningssakerna... visst fick jag punka efter 8 km på första varvet. Fick då cykla ner
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 10:28Så var tävlingen i hamn och nog han jag med mina misstag alltid. En jäkla massa vurpor (4 ambulanser), lyckades hålla mig undan dock (t+). Startnumrena gick upp till ca 70. Ägnade vid starten ingen tanke på hur många vi egentligen var. Vid en vurpa där kl
Så var tävlingen i hamn och nog han jag med mina misstag alltid. En jäkla massa vurpor (4 ambulanser), lyckades hålla mig undan dock (t+). Startnumrena gick upp till ca 70. Ägnade vid starten ingen tanke på hur många vi egentligen var. Vid en vurpa där kl
Quote from Sandra Näslund on 9 August 2010, 12:43Motionslopp eller tävling - vad och var cyklade du ?
4 ambulanser låter mycket...
Motionslopp eller tävling - vad och var cyklade du ?
4 ambulanser låter mycket...
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:40Motionslopp. Älvsbyn runt. Kan ha fel ang ambulanserna men det var vad jag hörde. Som jag förstod det gick det trots allt förhållandevis bra för alla. Hoppas det verkligen.
Motionslopp. Älvsbyn runt. Kan ha fel ang ambulanserna men det var vad jag hörde. Som jag förstod det gick det trots allt förhållandevis bra för alla. Hoppas det verkligen.
Quote from ellen olsson on 9 August 2010, 14:13På loppen i Italien, Frankrike och Spanien så ingår vanligtvis ett gäng ambulanser i organisationen. De åker med runt hela vägen.
På loppen i Italien, Frankrike och Spanien så ingår vanligtvis ett gäng ambulanser i organisationen. De åker med runt hela vägen.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 19:41Gick loss i en tävling på i Skåne under 80-talet. Solo på söderåsen och missar en sväng. Inser det efter ett tag - det var därför människorna i korsningen viftade så frenetiskt... Kom sist, till sist.
Gick loss i en tävling på i Skåne under 80-talet. Solo på söderåsen och missar en sväng. Inser det efter ett tag - det var därför människorna i korsningen viftade så frenetiskt... Kom sist, till sist.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:49Äntligen ett par riktiga misstag! Fortsätt!! 😀
Äntligen ett par riktiga misstag! Fortsätt!! 😀
Quote from Lars Ekegård on 15 August 2010, 21:34Lär dig banan, har som flera här i tråden kört fel och det lönar sig sällan 🙂
Tja ibland kan det vara rätt bra, fick mig en seger i Svenska cupen mtb i början av -90 talet till skänks när förstagruppen kört fel,
i högtalarna på upploppet "första plats
Lär dig banan, har som flera här i tråden kört fel och det lönar sig sällan 🙂
Tja ibland kan det vara rätt bra, fick mig en seger i Svenska cupen mtb i början av -90 talet till skänks när förstagruppen kört fel,
i högtalarna på upploppet "första plats
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 21:38Det är inte precis ovanligt, ens på landsväg. Att kunna bana och vindriktningar är en del av rutinen.
Det är inte precis ovanligt, ens på landsväg. Att kunna bana och vindriktningar är en del av rutinen.
Quote from Lars Ekegård on 15 August 2010, 21:44Ett annat bera tävlings misstag är att ta ALLA luckor bara för att du känner dig stark, när jag började med racer lite mer på allvar och kom från skogen körde jag som en tok ochh tog det som mitt jobb att ta alla luckor, bad call.
Nu kör jag "jäsp" metod
Ett annat bera tävlings misstag är att ta ALLA luckor bara för att du känner dig stark, när jag började med racer lite mer på allvar och kom från skogen körde jag som en tok ochh tog det som mitt jobb att ta alla luckor, bad call.
Nu kör jag "jäsp" metod