Quote from Rasmus Olsson on 7 October 2011, 18:17"Markera som ointressant"
"Markera som ointressant"
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:44Fredrik: Från människans uppenbara existens är det ett skutt till att definiera en objektiv rättighet som frihet. Ofria människor är också människor. Människor som berövas sitt liv har inte längre en rätt till liv. Skuttet är senare gigantiskt till att hä
Fredrik: Från människans uppenbara existens är det ett skutt till att definiera en objektiv rättighet som frihet. Ofria människor är också människor. Människor som berövas sitt liv har inte längre en rätt till liv. Skuttet är senare gigantiskt till att hä
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:34Charlotta,
Skönt att du äntligen är med på resonemanget och håller med! Ett litet steg för mänskligheten men ett stort skutt för Charlotta! Hur stora man sedan upplever skutten handlar nog, till viss del, om hur van man är vid logiken. Det viktiga är dock
Charlotta,
Skönt att du äntligen är med på resonemanget och håller med! Ett litet steg för mänskligheten men ett stort skutt för Charlotta! Hur stora man sedan upplever skutten handlar nog, till viss del, om hur van man är vid logiken. Det viktiga är dock
Quote from Lena Bjerlöw on 10 October 2011, 12:57Alltså seriöst. Fredrik N, jag orkar inte läsa allt ditt självtillfredställande babbel på forumet, men en sak är säker, du borde fråntas rättigheten att posta fler inlägg! Punkt.
Alltså seriöst. Fredrik N, jag orkar inte läsa allt ditt självtillfredställande babbel på forumet, men en sak är säker, du borde fråntas rättigheten att posta fler inlägg! Punkt.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 13:27Nu börjar du med lejonen igen.
Nu börjar du med lejonen igen.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 08:32Jag är glad att jag bor i Malmö iaf 🙂
De få lycrapendlare jag har stött på är i 3 av 4 fall vänliga och hälsar. Man kan till och med ta en pratstund vid rödljusen i morgontrafiken.
När det gäller dina argument Fredrik så vet jag inte helt hur jag ska k
Jag är glad att jag bor i Malmö iaf 🙂
De få lycrapendlare jag har stött på är i 3 av 4 fall vänliga och hälsar. Man kan till och med ta en pratstund vid rödljusen i morgontrafiken.
När det gäller dina argument Fredrik så vet jag inte helt hur jag ska k
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 09:48"De få lycrapendlare jag har stött på är i 3 av 4 fall vänliga och hälsar."
Så är det kanske i Stockholm också, bara det att här är antalet större och därför märker man av de hänsynslösa mycket mer. Som så ofta är det de störande inslagen som märks mest.
"De få lycrapendlare jag har stött på är i 3 av 4 fall vänliga och hälsar."
Så är det kanske i Stockholm också, bara det att här är antalet större och därför märker man av de hänsynslösa mycket mer. Som så ofta är det de störande inslagen som märks mest.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 14:14Nu kom jag in sent i denna tråd, men som N00b som cykelpendlare (inne på fjärde dagen) så måste jag ändå säga att jag faktiskt kan köpa en del av den kritik som framställs i medierna när det gäller cyklister och främst pendlare verkar det som...
Cyklar m
Nu kom jag in sent i denna tråd, men som N00b som cykelpendlare (inne på fjärde dagen) så måste jag ändå säga att jag faktiskt kan köpa en del av den kritik som framställs i medierna när det gäller cyklister och främst pendlare verkar det som...
Cyklar m