Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 20:12Inte bara jag som tycker passformen är konstig, alltså. Jag ska åka till affären och byta den imorgon och se om jag hittar något annat vettigt. Senare i år ska jag till NY och då ska jag absolut kolla in Brooksjackorna!
För att förtydliga det hela var d
Inte bara jag som tycker passformen är konstig, alltså. Jag ska åka till affären och byta den imorgon och se om jag hittar något annat vettigt. Senare i år ska jag till NY och då ska jag absolut kolla in Brooksjackorna!
För att förtydliga det hela var d
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 09:03Då är ärmarna som de var när jag provade :/ Fattar inte att de kan ha en så bra herrmodell och en så dålig i dam. Eller så ser många löpande damer ut så, eller de fyller en nisch av löpande pärondamer med korta armar ... För alla som springer ser ju inte
Då är ärmarna som de var när jag provade :/ Fattar inte att de kan ha en så bra herrmodell och en så dålig i dam. Eller så ser många löpande damer ut så, eller de fyller en nisch av löpande pärondamer med korta armar ... För alla som springer ser ju inte
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:09Jag bytte till en i herrstorlek medium istället. Den satt mycket bättre! Nu kan jag böja på armarna utan att det riskerar att sprick vid ambågen. 😉
Jag bytte till en i herrstorlek medium istället. Den satt mycket bättre! Nu kan jag böja på armarna utan att det riskerar att sprick vid ambågen. 😉
Quote from Elias Engqvist on 4 January 2012, 22:15Vassa armbågar?
🙂
Vassa armbågar?
🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:58Japp, vassa armbågar och långa armar. 😉
Japp, vassa armbågar och långa armar. 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 06:22🙂
Skönt att du hittade något som passade.
🙂
Skönt att du hittade något som passade.