Quote from Funbeat user on 8 May 2007, 12:42Japp, jag upptäkte problemet med knäna i magen redan igår, därför var jag tvungen att justera fram sadeln lite igen. Så det är helt klart så.
Förut hade jag sadeln väldigt lång fram då det känndes klart bäst ur "cyklingssynpunk" till skillnad från komfor
Japp, jag upptäkte problemet med knäna i magen redan igår, därför var jag tvungen att justera fram sadeln lite igen. Så det är helt klart så.
Förut hade jag sadeln väldigt lång fram då det känndes klart bäst ur "cyklingssynpunk" till skillnad från komfor
Quote from Fredrik Närenfors on 8 May 2007, 15:54Jo 5 cm är det som gäller. Många ligger nog mellan 5-8 cm skulle jag gissa utan att ha gjort någon undersökning.
Själv har jag styrtappar från 70-130 mm liggandes hemma som jag varierar med jämna mellanrum 🙂
Jo 5 cm är det som gäller. Många ligger nog mellan 5-8 cm skulle jag gissa utan att ha gjort någon undersökning.
Själv har jag styrtappar från 70-130 mm liggandes hemma som jag varierar med jämna mellanrum 🙂
Quote from Martin Trygg on 8 May 2007, 16:14En fråga från en löpare: Heter det inte styrstam? Eller pratar ni om något annat? 🙂
En fråga från en löpare: Heter det inte styrstam? Eller pratar ni om något annat? 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 8 May 2007, 16:42Mela. Visst har du rätt. Styrstam är nog den officiella benämningen, men det kallas även styrtapp.
Mela. Visst har du rätt. Styrstam är nog den officiella benämningen, men det kallas även styrtapp.
Quote from Funbeat user on 8 May 2007, 22:18En lite rapport från dagens test. Det blev en timma idag och utan några större känningar. Mindre än normalt i alla fall för en timmas körning. Spontant var det nog mest tack vare tipset att böja på armarna så att man tar upp vikten från överkroppen med bå
En lite rapport från dagens test. Det blev en timma idag och utan några större känningar. Mindre än normalt i alla fall för en timmas körning. Spontant var det nog mest tack vare tipset att böja på armarna så att man tar upp vikten från överkroppen med bå
Quote from Fredrik Olsson on 9 May 2007, 05:37Även här har det blivit bättre, dock så fick jag liiite känningar i ryggen/svanken efter att jag flyttat fram sadeln en knapp centimeter. Ska avvakta några rundor innan jag ev justerar tillbaka.
Jag har justerat upp vinkeln på styret så att händerna vila
Även här har det blivit bättre, dock så fick jag liiite känningar i ryggen/svanken efter att jag flyttat fram sadeln en knapp centimeter. Ska avvakta några rundor innan jag ev justerar tillbaka.
Jag har justerat upp vinkeln på styret så att händerna vila